E3 2016: با تصاویر جدید بازی Dishonored 2 همراه باشید + نسخه کالکتور

بدون هیچ شک و تردیدی، یکی از مهمترین نمایش های کنفرانس رسمی کمپانی بتسدا، مربوط به عنوان Dishonored 2 می باشد که در طول این کنفرانس، ویدیوهای مختلفی به نمایش گذاشته شدند و تمامی تماشاگران حاضر در سالن را، به خود خیره کرد. استودیوی Arkane Studios که هم اکنون بر روی توسعه نسخه دوم مجموعه دیس آنر مشغول به کار است، پس از پخش تریلر گیم پلی بازی، تصاویری را در سراسر فضای مجازی منتشر کرد که این تصاویر، از روی گیم پلی بازی گرفته شده اند. برای مشاهده تصاویر و کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

E3 2016: با تصاویر جدید بازی Dishonored 2 همراه باشید + نسخه کالکتور

استودیوی Arkane Studios که هم اکنون بر روی توسعه نسخه دوم مجموعه دیس آنر مشغول به کار است، پس از پخش تریلر گیم پلی بازی، تصاویری را در سراسر فضای مجازی منتشر کرد که این تصاویر، از روی گیم پلی بازی گرفته شده اند. برای مشاهده تصاویر و کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، تصاویر جدیدی بر گرفته از ویدیوی بازی Dishonored 2 در رویداد E3 سال میلادی جاری در سراسر فضای مجازی منتشر گردید که این تصاویر، مربوط به گیم پلی سینماتیک بازی می باشند و گیمرها را با شخصیت های درون بازی آگاه می سازد.

همچنین کمپانی بتسدا که ناشر بازی Dishonored 2 می باشد، در کنفرانس اختصاصی خود، از نسخه کالکتور این عنوان ویدیویی نیز رونمایی کرد. نسخه کالکتور بازی در تعدا بسیار محدود به فروش خواهد رسید و این نسخه، شامل موراد زیر است:

  • ماسک صورت شخصیت Corvo Attano به همراه پایه اصلی آن
  • پوستر زیبا پروپاگاندا (propaganda) به صورت تمام رنگی
  • نسخه دیجیتالی بازی Dishonored: Definitive Edition
  • بسته (پک) Imperial Assassin به صورت دیجیتالی
  • جعبه Legacy به صورت تمام فلز
  • حلقه شخصیت Emily Kaldwin به همراه بسته بندی آن

پیش فروش نسخه کالکتور بازی دیس آنر ۲ در فروشگاه بزرگ آمازون و فروشگاه رسمی کمپانی بتسدا آغاز شده و علاقه مندان می توانند با پرداخت ۹۹٫۹۹ دلار، این نسخه را پیش خرید کنند. در زمان عرضه بازی، کمپانی بتسدا این نسخه از بازی Dishonored 2 را برای شما ارسال خواهد کرد. همچنین با پیش خرید نسخه معمولی بازی Dishonored 2 در فروشگاه های معتبر خارجی، کمپانی بتسدا هدیه ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته است. بر اساس گفته ها، شرکت بازی ساز بتسدا به پیش خریداران بازی Dishonored 2، نسخه Definitive Edition بازی Dishonored (نسخه اول بازی) را به صورت دیجیتالی و رایگان هدیه می دهد.

یکی از اعضای کمپانی بتسدا در خصوص تصاویر جدید این عنوان ویدیویی گفته است:

من شرط میبندم که اگر ما دسته ای زیبا از تصاویر بازی Dishonored 2 را جهت اطلاع رسانی در فضای مجازی آپلود کنیم، بسیاری از کاربران و علاقه مندان به دقت به مشاهده تصاویر خواهند پرداخت و در نهایت، تصویری را جهت اشتراک گذاری انتخاب می کنند که بهترین کیفیت و رزولوشن را داشته باشد و آن را با رزولوشن کامل، به اشتراک خواهند گذاشت. این اقدام، زیبا و باشکوه است.

رسانه کلیک، شما را به دیدن تصاویر جدید بازی Dishonored 2 دعوت می کند. در زیر می توانید تصاویر این عنوان مورد انتظار را مشاهده کنید. (توجه داشته باشید برای مشاهده تصاویر با سایز واقعی، بر روی آن ها کلیک کنید)

dishonored_2_e3_2016_screens_21 dishonored_2_e3_2016_screens_20 dishonored_2_e3_2016_screens_19 dishonored_2_e3_2016_screens_18 dishonored_2_e3_2016_screens_17 dishonored_2_e3_2016_screens_16 dishonored_2_e3_2016_screens_15 dishonored_2_e3_2016_screens_14 dishonored_2_e3_2016_screens_13 dishonored_2_e3_2016_screens_12 dishonored_2_e3_2016_screens_11 dishonored_2_e3_2016_screens_10 dishonored_2_e3_2016_screens_9 dishonored_2_e3_2016_screens_8 dishonored_2_e3_2016_screens_7 dishonored_2_e3_2016_screens_6 dishonored_2_e3_2016_screens_5 dishonored_2_e3_2016_screens_4 dishonored_2_e3_2016_screens_3 dishonored_2_e3_2016_screens_2 dishonored_2_e3_2016_screens_1

بنا به گفته کمپانی بتسدا در کنفرانس رسمی رویداد E3 سال میلادی جاری، بازی مورد انتظار و پرطرفدار Dishonored 2 در یازدهم ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ (مصادف با جمعه ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۵) بر روی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز عرضه خواهد شد.

نسخه اول بازی Dishonored در تاریخ ۹ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۴ مصادف با سه‌ شنبه ۱۸ مهر ماه سال ۱۳۹۱، برای کنسول های نسل هفتم ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی ویندوزی منتشر شد. این عنوان توانست جز موفق ترین آثار کمپانی بتسدا شود به طوری که در مراسم بفتا، لقب بهترین بازی سال به این عنوان اعطا گردید. حال باید منتظر انتشار اطلاعات، تصاویر و گیم نسخه دوم این مجموعه باشیم تا از پیشرفت های ایجاد شده در بازی، با خبر شویم. همراه رسانه کلیک باشید...

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در خصوص نسخه دوم بازی Dishonored 2 چیست؟ آیا نسخه دوم این مجموعه می توانند همانند نسخه اول آن به موفقیت دست یابد و جوایز متعددی را در مراسم های مختلف به دست آورد؟ از روی تصاویر و ویدیوهای منتشر شده، شما عنوان Dishonored 2 را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر