فیسبوک به زودی برای ویندوز نرم افزار ارائه می کند

فیسبوک به زودی نرم افزارهای جهانی خود برای پلتفرم ویندوز نه تنها برای سرویس اصلی خود، بلکه برای اینستاگرام و مسنجر هم منتشر خواهد کرد.

فیسبوک به زودی برای ویندوز نرم افزار ارائه می کند

به گزارش کلیک، این شرکت پیشرو در زمینه شبکه های اجتماعی، امکان استفاده از این نرم افزارها را بر روی کامپیوترهای شخصی هم فراهم می کند. البته قبل از آن باید SDK را بر روی سیستم خود نصب کنید.

بر روی صحنه کنفرانس توسعه ساخت این نرم افزارها ، معاون اجرایی رئیس مایکروسافت برای ویندوز و وسایل ارتباط جمعی، تری مایرسون اعلام کرد، آخرین اخبار فیسبوک، توسعه و رشد فروشگاه ویندوز است. او همچنین افزود این فروشگاه بیش از ۵ میلیارد بازدیدکننده دارد.

با انتشار نرم افزارها برای پلتفرم ویندوز، فیسبوک تظمین می دهد که تمام سرویس هایش مانند شبکه های اجتماعی، نرم افزار به اشتراک گذاری عکس و سرویس پیام رسان آن به طور گسترده تر در دسترس هستند، آن هم بدون در نظر گرفتن این که شما از چه چیزی استفاده می کنید. می خواهد گوشی هوشمند باشد یا تبلت یا کامپیوت، شما به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان، امکان جابه جایی و دسترسی به فیسبوک در تمام پلتفرم ها می تواند بسیار ارزشمند باشد. بنابراین شاید به همین دلیل است که فیسبوک در حال گسترش شبکه مخاطبان خود و توسعه نرم افزارهای تلفن همراه است.

چنان چه خبرهای بیشتری در این باره به دست مان برسد، منتشر خواهیم کرد.

منبع: msn

ارسال نظر