گوگل تلفن‌ فیبری را معرفی کرد

حدودا دو ماه پیش بود که اعلام شد گوگل در حال آزمایش کردن یک سرویس تلفن ثابت با عنوان "تلفن فیبری" است.

گوگل تلفن‌ فیبری را معرفی کرد

به گزارش کلیک، این سرویس می‌تواند با اینترنت و تلفن عرضه شود و به این صورت سرویسی سه گانه با منفعت بالا را فراهم کند و موجب می‌شود که سرویس‌های مخابراتی سال‌ها از آن بهره مند شوند.

گوگل دیروز اعلام کرد که سرویس تلفن فیبری را رسما برای نواحی منتخب راه اندازی کرده است که حق سرویس ماهانه آن فقط ده دلار است و بسیاری از ویژگی‌های آن همانند پلتفرم برقراری تماس از طریق وب است. افرادی که از این سرویس استفاده می‌کنند می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار تماس‌های نامحدود و همچنین تماس‌های بین المللی داشته باشند و به اندازه Google voice برای تماس‌های بین المللی مقرون به صرفه است. افراد می‌توانند با همان شماره تلفن قبلی خود از این سرویس استفاده کنند و یا می‌توانند شماره تلفن جدیدی انتخاب کنند. افراد می‌تواند از حالت انتظار، نمایش شماره تماس گیرنده و سرویس ۹۱۱ نیز در این سرویس همانند تلفن‌های قبلی استفاده کنند. این سرویس دسترسی شما به سرویس پست صوتی را نیز آسان‌تر می‌کند؛ سرویس پست صوتی پیام صوتی شما را به نوشتار تبدیل می‌کند و در قالب پیام متنی یا ایمیل آن را به دیگران ارسال می‌کند.

در حال حاضر این سرویس فقط در شهر‌هایی که گوگل برای اجرای پروژه‌های فیبری انتخاب کرده است و قبلا طرح اینترنت فیبری در آن‌ها اجرا شده است، قابل ارائه و اجرا است.

در صورتی که این سرویس در منطقه‌ای قابل اجرا باشد. کیتی که در اختیار مشترکان قادر داده می‌شود دربردارنده سخت افزار لازم برای راه اندازی سرویس است.

منبع: thenextweb

ارسال نظر