خطای گوگل مپ باعث تخریب یک خانه شد

این خانه قرار بود تعمیر شود اما گروه تخریب یک بلوک دورتر از هدف را خراب کردند.

خطای گوگل مپ باعث تخریب یک خانه شد

به گزارش کلیک، ما گاهی اوقات اشتباهات گوگل مپ را دیده ایم اما چه بر سر صاحبان دل‌شکسته تگزاس دوبلکس آمده است. خانه آن‌ها به اشتباه پس از آسیب در طوفان توسط گروه تخریب، خراب شد و این گروه ظاهرا خطای گوگل مپ را مقصر حادثه عنوان کرده است. آن‌ها در کلیپسو دکتر شماره ۷۶۰۱ زندگی می‌کردند و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوگل مپ آن را همان موقعیتی نشان می‌دهد که کوستو دکتر شماره ۷۶۰۱ قرار دارد.

map

صاحب خانه لیندزی دیاز به اخبار KERA گفت که او به تازگی مجوز تعمیر و بازسازی خانه را گرفته بود که همسایه با او تماس گرفته و به او می‌گوید چه اتفاقی افتاده است. یک کارگر از شرکت تخریب بیلی نابورز، شرکتی که خانه را خراب کرده است، یک اسکرین شات برای خانم دیاز فرستاده که تصویر گوگل مپ را نشان می‌دهد اما تا کنون هیچ کس از این شرکت بابت این اشتباه عذرخواهی نکرده است.

با وجود اینکه سال‌ها از توسعه و ویرایش مکان‌ها گذشته، گوگل مپ گاهی نقاط کور دارد و این اتفاق نشان دهنده این است که عواقب آن ممکن است کمی ویرانگر تر از اشتباه تحویل دادن یک بسته پستی باشد. گرچه این محله که از طوفان آسیب دیده بود و علایم شهری کافی برای شناسایی وجود نداشته است اما شماره خانه برای تایید آن کافی به‌نظر می‌رسید و چک کردن آن پیش از شروع عملیات تخریب، کمی عاقلانه‌تر بود.

منبع: engadget

ارسال نظر