Echo آمازون به زودی وارد کشورهای انگلیس، کانادا و بخشی از اروپا خواهد شد

رسانه کلیک - آمازون در سال 2018 میلادی تولید ابزاری با نام Echo را در ایالات متحده آمریکا آغاز کرد. اخیرا مدیران و مسئولان آمازون خبر ورود  ابزار Echo به بازارهای انگلیس، کانادا و بخشی از کشورهای آلمان، ایتالیا و اسپانیا را اعلام کردند.

Echo آمازون به زودی وارد کشورهای انگلیس، کانادا و بخشی از اروپا خواهد شد

ابزار Echo آمازون که به کاربران اجازه می‌دهد تا فرمان‌های صوتی خود را به دستیار صوتی الکسا صادر کنند، پیش از این در بازارهای استرالیا و هند نیز عرضه شده بود. Echo ابزاری است که به اینترنت سیم‌کارت گوشی از طریق اتصال بلوتوث متصل می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق آن با دستیار صوتی الکسا که روی گوشی‌های آن‌ها نصب شده است ارتباط برقرار کنند.

کاربران می‌توانند از الکسا سوالاتی درباره وضعیت آب و هوا بپرسند و یا به او دستور بدهند که موزیک مورد علاقه آن‌ها را پخش کند. همچنین کاربر می‌تواند فرمان‌های صوتی دیگری نیز برای الکسا صادر کند. مثلا در حالی که راننده در حال حرکت به سمت خانه است از الکسا بخواهد چراغ‌های خانه را روشن کند.

بسیاری از خودروهای پیشرفته‌ای که تاکنون به بازار عرضه شده‌اند به سیستم دستیار صوتی که بر پایه الکسا طراحی شده است، مجهز بودند. به عنوان مثال Garmin و Anker از جمله دستیارهای صوتی هستند که روی برخی از خودروهای امروزی نصب شده‌اند.

به هر حال به عقیده بسیاری از افراد، ابزار جدید آمازون یعنی Echo برای استفاده در خودروهای تولیدی آن دسته از شرکت‌های خودرو سازی که هنوز خود را با تکنولوژی روز دنیا منطبق نکرده‌اند بسیار مفید و کاربردی است.

همان‌طور که گفته شد این ابزار جدید در انگلیس، کانادا، اسپانیا، ایتالیا و آلمان با قیمتی در حدود 70 دلار در دسترس است.

ارسال نظر