طومار طرفداران عصبانی علیه اینستاگرام

طرفداران عصبانی اینستاگرام الگوریتم جدید را نمی‌خواهند و علیه آن جبهه گیری شدیدی داشته اند.

طومار طرفداران عصبانی علیه اینستاگرام

به گزارش کلیک، به‌روز رسانی اخیر الگوریتم اینستاگرام با واکنش شدید طرفداران این برنامه روبه‌رو شده است، نزدیک به ۷۰،۰۰۰ کاربر طوماری امضا کرده‌اند تا "ترتیب زمانی اینستاگرام" حفظ شود.

در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، اینستاگرام به کاربران گفت ترتیب فیدهای عکس و ویدئو به‌جای اینکه هر عکس را به ترتیب زمانی ارسال شده نمایش دهد، بر اساس "محتوی مورد علاقه افراد، ارتباطشان با افراد یا شغل مربوط" خواهد بود.

این شرکت در وبلاگش نوشت: "شاید از این تعجب کنید که افراد حدود ۷۰ درصد فیدهایشان را از دست می‌دهند. همانطور که اینستاگرام رشد می‌کند، ادامه دادن با این حجم روبه رشد عکس و ویدئوهایی که افراد به اشتراک می‌گذارند نیز، سخت‌تر می‌شود."

کاربران نیز فورا عکس‌العمل نشان داده و آن را با روند به‌روز رسانی فیسبوک مقایسه کردند. آن‌ها در طومار قید کردند که اینستاگرام نیز در حال تبدیل شدن به "فیسبوکی دیگر" است و این تغییرات تنها باعث خواهد شد که کاربران از این پلتفرم فاصله بگیرند.

insta.1

نگرانی‌های بزرگی نیز وجود دارد که این تغییرات برای کسب و کارهای کوچک و بازاریابان چه معنایی خواهد داشت.

یک کامنت می‌گوید: این‌کار باعث می‌شود صاحبان کسب و کارهای کوچکی مثل من، سخت‌تر پیام خود را به مخاطبین برسانند. صدمه زدن به ما را متوقف کنید.

insta.2

کامنت دیگری گفته: اگر از فیسبوک استفاده کرده باشید، حتما می‌دانید تغییراتشان چه بر سر کسب‌و کارهای کوچک آورده است. مطالب ما در زیر " مطالب مهم‌تر" مدفون شده است.

اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی نیست که اخیرا در فید خود تغییرات ایجاد کرده است. اوایل امسال نیز توئیتر اعلام کرد مجموعه‌ای از توئیت‌ها را در بالای تایم لاین کاربران قرار خواهد داد تا مطمئن شود بهترین مطالب از دست نخواهند رفت.

insta.3

پس از اعلام این خبر، هشتگ در #RIP (روحش شاد) برای ایسنتاگرام اعلام شد.

توئیتر این هفته نیز یک بخش تبلیغات اضافه کرد که ضمانت می‌کند ویدئوهای تبلیغاتی یک برند، اولین چیزی خواهد بود که کاربران در صفحه خود می‌بینند.

#RIP (روحش شاد) هنوز بر روی توئیتر است و ۴۰۰۰ عکس مربوط به اینستاگرام در آن تگ شده و طرفداران اینستاگرام عکس‌های نظیر عکس زیر را طراحی کرده‌اند.

ripinsta

منبع: adnews

ارسال نظر