مردم در ایام خانه نشینی کرونایی چه کلماتی سرچ میکنند؟
رسانه کلیک - تحقیقات نشان می دهد در دوران قرنطینه برای دوری از شیوع ویروس کرونا، جستجوی برخی عبارتها در گوگل و آمازون افزایش چند برابری داشته است. به نظرتان بیشترین سرچ در ایام کرونا چه بوده است؟
جستجوهای آنلاین طی دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا به شدت تغییر کرده اند. در این مدت مردم از اینترنت برای دسترسی به اطلاعات و سرگرمی استفاده می کنند.
به عنوان مثال اطلاعات جهانی از موتور جستجوی گوگل نشان می دهد جستجو برای « تراشیدن مو » به شدت افزایش یافته است؛ زیرا افراد مجبور هستند آرایشگر خود باشند. در ایرلند و کانادا تعداد جستجو برای مدل موی کوتاه بیش از بقیه کشورها بود.
از سوی دیگر بازی Animal Crossing نیز محبوب شده و طی ۳۰ روز اخیر جستجو برای آن هزار درصد در موتور جستجوی گوگل آمریکا افزایش یافته است.
طبق گزارش موسسه «ریبوت آنلاین مارکتینگ» جستجو برای موضوعات مربوط به نان نیز به شدت افزایش یافته است. براساس این گزارش جستجو برای دستور شیرینی پزی ، پخت نان موزی و آرد به ترتیب ۷۳۳ درصد، ۴۵۰ درصد و ۳۳۵ درصد رشد کرده است.
پس از آنکه دونالد ترامپ در ۱۳ مارس وضعیت اضطراری اعلام کرد محبوبیت پخت نان به شدت افزایش یافت. طبق اطلاعات به دست آمده از ابزار تحلیلی Jungle Scout در آمازون بیش از ۳۲۰ هزار جستجو برای « آرد» ثبت شده است. این امر نشان دهنده افزایشی ۳۵۰۰ درصدی است.
موسسه «ریبوت آنلاین مارکتینگ» عبارت های جستجو شده بین ۱۸ ژانویه و ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ میلادی را با استفاده از ابزارهای گوگل ترندز و SEMrush بررسی کرده است. این تحلیل ها نشان داد در آمریکا جستجو برای آموزش کوتاهی مو ۷۰۰ درصد، آموزش آرایش ۴۸۸ درصد و ورزش در خانه ۴۷۸ درصد رشد کرده است.
حال که متوجه شدیم «بیشترین سرچ در ایام کرونا» چه بوده است، شما بگویید در این ایام به دنبال چه چیزهایی در اینترنت بودید؟