سرعت نجومی در مرورگرها

متخصصین نرم افزار دانشگاه ماساچوست با همکاری دانشگاه هاروارد روشی ابداع کرده اند که سرعت بارگذاری صفحات اینترنتی را چندین برابر می کند.

سرعت نجومی در مرورگرها

به گزارش کلیک، سرعت بارگذاری و بازکردن صفحه ها ارتباط بسیار نزدیکی با سرعت انتقال داده در مرورگرهای مختلف دارد. متخصصین نرم افزار دانشگاه ماساچوست با همکاری دانشگاه هاروارد روشی ابداع کرده اند که سرعت بارگذاری را چندین برابر می کند. با گسترش روزافزون استفاده از اینترنت، نیاز افراد به سرعت در اینترنت بیش از پیش حس می شود. در همین راستا متخصصین نرم افزار دانشگاه ماساچوست با همکاری دانشگاه هاروارد روشی را ابداع کرده اند که طی آن سرعت مرورگرها در بارگذاری صفحات بدون در نظر گرفتن نوع سیستم چندین برابر خواهد شد. این نرم افزار که به "پولاریس" معروف است، بر روی بارگذاری ۲۰۰ وبسایت از جمله، ESPN.com , NYTimes.com , and Weather.com , آزمایش شده است که در تمامی موارد سرعت بارگذاری به طور محسوسی افزایش ۳۴ درصدی داشته است.

در این آزمایش کاربر با دانلود چندین برنامه مختلف به طور همزمان قادر به استفاده از وب سایت هایی با حجم بارگذاری بسیار بالاست. این نرم افزار با تاثیر مستقیم بر روی جاوای تعریف شده در مرورگرها هم چنین ساختارهای دیگر سرعت بارگذاری را به طور فوق العاده ای افزایش می دهد.

همچنین پولاریس با در نظر گرفتن حجم وب سایت تعادلی بین موضوعات برقرار می کند که این کار تاثیری فراوان در سهولت بارگذاری در مرورگرها دارد.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر