تیزر جدید اوپو از طراحی باریک بدنه گوشی Oppo R9 خبر می‌دهد

کمپانی اوپو ساعاتی پیش تیزری را منتشر کرده که در آن اشاره مستقیمی به ضخامت ناچیز و بدنه باریک پرچمدار جدیدش شده است. انتظار داریم که به زودی شاهد معرفی رسمی این محصول باشیم.

تیزر جدید اوپو از طراحی باریک بدنه گوشی Oppo R9 خبر می‌دهد

حتما پیش از این بارها و بارها نام شرکت اوپو (Oppo) را شنیده‌اید. کمپانی اوپو یک شرکت چینی است که اغلب فعالیت‌هایش مربوط به طراحی و تولید ابزارهایی همچون ام پی 3 پلیر، تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، دی‌وی‌دی پیلیرها و .... می‌شود، اما این شرکت گاها در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت می‌کند و محصولاتی را روانه بازار می‌نماید. به طور کلی اغلب محصولات این برند چینی با کیفیت هستند و گوشی‌های هوشمند اوپو هم از این موضوع مستثناء نخواهند بود. اوپو پیش از این اعلام کرده که در روز هفدم ماه مارس کنفرانسی اختصاصی را برگزار می‌کند و احتمالا در این کنفرانس از گوشی هوشمند رده بالای جدیدی با نام Oppo R9 رونمایی خواهد کرد.

اما ساعاتی پیش شاهد انتشار تیزری تبلیغاتی از سوی شرکت اوپو در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo بودیم. در این تیزر ظاهرا گوشی هوشمند Oppo R9 به تصویر کشیده شده و نمایش کناری این گوشی به شکل محسوسی زیر ذره‌بین قرار داده شده است. کمپانی اوپو پیش از هم نشان داده که علاقه خاص در طراحی گوشی‌های هوشمند باریک دارد. گوشی هوشمند Oppo R7 این شرکت ضخامتی برابر با 6.3 میلیمتر داشت و گوشی Oppo R5 آن از بدنه‌ای با ضخامت 4.9 میلیمتر بهره می‌برد. حال و در تیزر جدید اوپو اشاره مستقیمی به لبه‌ کناری گوشی Oppo R9 شده است. کاملا مشخص است که اوپو در این تیزر به ضخامت ناچیز و بدنه باریک گوشی هوشمند Oppo R9 اشاره مستقیمی می‌کند. همچنین گوشی نمایش داده شده در این تیزر به رنگ طلایی است، بنابرایم یکی از آپشن‌های رنگی این گوشی به رنگ طلایی خواهد بود.

1

به گزارش کلیک، اوپو احتمالا گوشی هوشمند R9 خود را با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و همچنین رم میکرو اس‌دی (Micro SD) عرضه می‌کند. اگر به تصویر فوق که مربوط به تیزر اختصاصی Oppo R9 است دقت کنید متوجه خواهید که دکمه پاور دستگاه در لبه سمت راست آن نمایش داده شده و در بخش فوقاتی این دکمه شیار مربوط به رم میکرو اس‌دی دستگاه نمایان است. به طور کلی سری محصولات R کمپانی اوپو از نظر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری محصولاتی میان رده هستند که از ظاهری شیک و عالی بهره‌مند می‌شودند. اما طبق گزارشات کنونی به دست آمده، ظاهرا گوشی هوشمند Oppo R9 از نظر خصوصیات فنی نیز محصولی پرچمدار و رده بالا به شمار می‌رود. این گوشی هوشمند احتمالا به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز می‌شود و شاید از تکنولوژی شارژ سوپر سریع VOOC اوپو نیز پشتیبانی به عمل آورد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی هوشمند Oppo R9 منتشر نشده، اماچیزی در حدود 15 روز دیگر اخبار رسمی مربوط به این محصول را خواهیم شنید. به نظر شما گوشی هوشمند Oppo R9 از چه مشخصات فنی بهره‌مند می‌شود؟

منبع: gizmochina

ارسال نظر