آیپد پرو 9.7 اینچی اپل به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

طبق تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا آیپد پرو جدید و 9.7 اینچی اپل از سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود که قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر 4K را برای محصول به ارمغان خواهد آورد.

آیپد پرو 9.7 اینچی اپل به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

همانطور که می‌دانید، ظاهرا اپل در ماه مارس سال جاری رویداد یا کنفرانسی اختصاصی را برگزار می‌کند. پیش بینی‌های زیادی برای این کنفرانس و اتفاقات احتمالی که در آن رخ می‌دهد صورت گرفته است. یکی از این پیش بینی‌ها خبر از معرفی آیپد پرو 9.7 اینچی اپل می‌دهند. به بیان دیگر بنا به تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا امسال و در کنفرانس ماه مارس خود از آیپد ایر 3 (iPad Air 3) رونمایی نمی‌کند، بلکه به جای آن از یک آیپد کوچک‌تر و 9.7 اینچی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش کلیک، آیپد پرو جدید و 9.7 اینچی اپل تنها از نظر مقیاس و اندازه نسبت به آیپد پرو 12.9 اینچی این شرکت متمایز نخواهد بود، بلکه این آیپد از نظر سخت افزاری نسبت به نسخه بزرگ‌تر خود قدرتمندتر طراحی می‌شود. به بیان دیگر آیپد پرو 9.7 اینچی اپل از نظر سخت افزاری محصولی قدرتمندتر از آیپد پرو 12.9 اینچی این شرکت خواهد بود.

بنا به تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا آیپد پرو 9.7 اینچی و جدید اپل از سنسور دوربینی قدرتمند و 12 مگاپیکسلی‌ بهره‌مند می‌شود که قابلیت ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر 4K را برای دستگاه به همراه خواهد داشت. همچنین گفته شده که این محصول به چهار اسپیکر قدرتمند مجهز می‌شود و قابلیت پخش صوتی فوق‌العاده دارد. سیستم روی چیپ (SoC) در نظر گرفته شده برای آیپد پرو 9.7 اینچی اپل هم تراشه A9X است و احتمالا دستگاه از قلم نوری اختصاصی (Apple Pencil) بهره‌مند می‌شود. این احتمال وجود دارد که اپل برای این آیپد خود یک کاور کیبورد اختصاصی و کوچک‌تر را نیز عرضع کند.

باید در نظر داشته باشیم که هنوز صحت اخبار و اطلاعات فوق به طور رسمی از سوی کمپانی اپل تایید نشده است. به طور کلی اپل همواره نشان داده که شرکت پر رمز و راز است و اطلاعات سری و داخلی این کمپانی نسبت به سایر شرکت‌های فعال در صنعت موبایل و تکنولوزی کمتر به بیرون درز می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع باید تا ماه مارس و زمان برگزاری رسمی کنفرانس اختصاصی اپل صبور باشیم. همانطور که اشاره کردیم هنوز روز دقیق برگزاری این کنفرانس مشخص نشده، اما پیش بینی می‌شود که اپل این کنفرانس را در روز بیست و یکم ماه مارس برگزار کند.

منبع: fonearena

ارسال نظر