با طراحی هواوی Y7 Prime 2018 بیشتر آشنا شوید!

رسانه کلیک - هواوی به تازگی گوشی Y7 پرایم 2018 را روانه بازار کرده است. برای این تلفن هوشمند که در رده مدل‌های اقتصادی قرار می‌گیرد، از طراحی زیبایی استفاده شده که در این مقاله می‌خواهیم بیشتر به آن بپردازیم. همراه ما باشید.

با طراحی هواوی Y7 Prime 2018 بیشتر آشنا شوید!

همان طور که حتما مطلع هستید، گوشی‌های سری Y هواوی به دلیل قیمت بسیار مناسب و در مقابل، امکانات فراوان، از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردارند. هواوی هم با توجه به این استقبال بالای کاربران، تولید گوشی‌های این سری را متوقف نکرده و مدل‌های جدیدی را روانه بازار کرده است. یکی از این گوشی‌های اقتصادی جدید هواوی، Y7 پرایم 2018 بوده که از ویژگی‌های جذابی برخوردار است. یکی از این ویژگی‌ها به ظاهر دستگاه مربوط می‌شود که در ادامه درباره آن توضیحاتی را ارایه می‌دهیم. ( چه ویژگی‌هایی گوشی هواوی Y7 Prime 2018 را خاص کرده است؟ )

کیفیت ساخت بالا

کمپانی هواوی برای اینکه قیمت محصولش به حداقل‌‌ترین حالت ممکن برسد، برای بدنه Y7 پرایم 2018 از پلاستیک استفاده کرده است. اما نکته جالبی در رابطه با این بدنه پلاستیکی وجود داشته که به کیفیت ساخت بالای آن مربوط می‌شود. ظاهر و نوع ساخت این بدنه به صورتی بوده که با در دست گرفتن گوشی، به راحتی متوجه پلاستیکی بودن آن نمی‌شوید؛ چرا که که این بدنه بیشتر به فلز شباهت دارد.

هواوی برای رنگ آبی Y7 پرایم 2018 از یک ترکیب براق استفاده کرده که این بار دستگاه ظاهر شیشه‌ای به خود گرفته و جلوه زیبایی را ایجاد می‌کند.

حرکت هوشمندانه هواوی در این بخش بسیار تحسین برانگیز است؛ چرا که این کمپانی توانسته با استفاده از متریال پلاستیک برای بدنه، قیمت دستگاه را پایین ببرد و از طرفی طراحی آن را به شیوه‌ای به انجام رسانده، که علاوه بر کیفیت ساخت بالا، ظاهر لوکس و زیبایی را به کاربر ارایه می‌دهد.

زبان طراحی جذاب

هواوی از نظر زبان طراحی در تلفن‌های هوشمند همیشه یکی از بهترین‌ها بوده و بدون در نظر گرفتن رده تلفن‌های هوشمندش، مناسب‌ترین عملکرد را در این زمینه دارد؛ به همین دلیل هم تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت‌ هواوی، از نظر ظاهری نسبت به تولیدات کمپانی‌های دیگر، یک پله جلوتر قرار دارند.

هواوی در Y7 پرایم 2018 از نمایشگر FullView با نسبت تصویری 18:9 استفاده کرده که با کشیده‌تر کردن گوشی، تاثیر زیادی بر زبان طراحی کلی Y7 Prime 2018 گذاشته است. همچنین در این مدل سعی شده تا از کمترین حاشیه‌های نمایشگر استفاده شود و به همین ترتیب نسبت نمایشگر به بدنه آن 76.3 درصد محاسبه شده که برای یک گوشی اقتصادی مناسب است.

در بخش جلویی، نمایشگر بیشترین فضا را اشغال کرده و خبری از دکمه هوم و حسگر اثر انگشت در این قسمت نیست. دوربین سلفی، فلاش دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه، سنسور مجاورت و چراغ اعلان، بالای نمایشگر قرار دارند.

دور تا دور گوشی با یک فریم فلزی براق پوشیده شده که علاوه بر استحکام بخشیدن به دستگاه، در زیبایی ظاهر هم تاثیر مثبت گذاشته است. بر روی این فریم فلزی شاهد قرار گیری دکمه‌ها، خشاب سیمکارت و کارت حافطه، اسپیکر، میکروفون و پورت micro USB هستیم.

بدنه پشتی هم همان طور که پیش‌تر گفته شد، از جنس پلاستیک بوده و بر روی آن یک محفظه با دو لنز دوربین و فلاش LED قرار گرفته است. هواوی میکروفون دوم گوشی را در همین بخش، کنار محفظه دوربین دوگانه قرار داده است. کمی پایین‌تر در قسمت میانی قاب، یک دایره با تو رفتگی اندک دیده می‌شود که نقش سنسور اثر انگشت دستگاه را دارد. دسترسی به این سنسور ساده بوده و کاربر می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند.

طراحی لبه‌های هواوی Y7 پرایم 2018 به صورت گرد انجام شده که علاوه بر تاثیر مثبت بر ظاهر، دستگاه را خوش دست‌تر کرده است. البته با توجه به ابعاد بزرگ دستگاه (158.3 در 76.7 در 7.8 میلی متر)، کار کردن با گوشی توسط یک دست، شاید برای برخی کاربران دشوار باشد.

رنگ بندی‌ متنوع

هواوی برای این گوشی اقتصادی سه رنگ آبی، مشکی و طلایی را در نظر گرفته که هر کدام زیبایی خاصی دارند. بدنه این گوشی در رنگ‌های مشکی و طلایی ظاهر فلزی مانند داشته و اصلا هیچ شباهتی به پلاستیک ندارد. از طرفی اگر رنگ آبی Y7 پرایم 2018 را انتخاب کنید، به یک ظاهر شیشه‌ای دست خواهید یافت. بدنه گوشی با رنگ آبی به صورت براق و آینه‌ای طراحی شده که با برخورد نور و بازتاب آن، جلوه بسیار زیبایی را ایجاد می‌کند. این رنگ آبی خاص را پیش‌تر در دیگر محصولات این کمپانی هم دیده بودیم و در حال تبدیل شدن به امضای هواوی در تلفن‌های هوشمند است.

سخن پایانی

با وجود اینکه گوشی‌های پایین رده موجود در بازار از نظر ظاهری آنچنان قدرتمند نیستند، اما جدیدترین تولید هواوی در این رده آمده تا خلاف این موضوع را ثابت کند. هواوی Y7 Prime 2018، تلفن هوشمند جدیدی است که با وجود قرار گیری در گروه مدل‌های اقتصادی، از نظر زیبایی ظاهری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به همین ترتیب، معنای تاز‌ه‌ای به طراحی در گوشی‌های ارزان قیمت داده است.

نظر شما در رابطه با طراحی هواوی Y7 پرایم 2018 چیست؟

ارسال نظر