در لیگ حرفه ای Rainbow Six شرکت کنید!

بازی های چند نفره اکشن و آنلاین همیشه در میان گیمرها محبوب بودند به طوری که گیمرها به گرافیک این عناوین توجه ای ندارند و هنوز هم بازی بی نظیر کانتر استریک در میان گیمرها پرطرفدار است. کمپانی یوبی سافت سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می کند. این کمپانی برای اولین بار در ۲۱ آگوست سال ۱۹۹۸ بازی tom clancy s rainbow six rogue spear black thorn برای کامپیوترهای شخصی منتشر کرد. موفقیت و محبوبیت این بازی باعث شد که این کمپانی ساخت این بازی را ادامه دهد و نسخه های زیادی از این بازی را برای گیمرها تولید کند به طوری که به صورت میانگین هر سال شاهد عرضه نسخه جدیدی از این فرانچایز بودیم. این روند تا سال ۲۰۱۱ ادامه داشت و در سال میلاد ذکر شده، این شرکت بازی tom clancy's rainbow six shadow vanguard را منتشر کرد. از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۵ شاهد انتشار هیچ نسخه جدیدی از این فرانچایز نبودیم و در این مدت کاربران و طرفداران زیادی از این کمپانی درخواست کردند تا نسخه جدیدی از سری رین بو را روانه بازار کند. سرانجام یوبی سافت در سال گذشته میلادی نسخه جدیدی از این فرانچایز را برای پلتفرم های مختلف عرضه کرد. پس از فروش خارق العاده این بازی، گویا کمپانی یوبی سافت برای جذابیت بیشتر بازی، یک لیگ حرفه ای ترتیب داده است تا گیمرهای حرفه ای شوتر با یکدیگر به رقابت بپردازند. توجه داشته باشید که جایزه ویژه ای برای این لیگ در نظر گرفته شده و اگر یک گیمر حرفه ای در سبک شوتر هستید، در این لیگ حتما شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

در لیگ حرفه ای Rainbow Six شرکت کنید!

کمپانی یوبی سافت سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می کند. این کمپانی برای اولین بار در ۲۱ آگوست سال ۱۹۹۸ بازی tom clancy s rainbow six rogue spear black thorn برای کامپیوترهای شخصی منتشر کرد. موفقیت و محبوبیت این بازی باعث شد که این کمپانی ساخت این بازی را ادامه دهد و نسخه های زیادی از این بازی را برای گیمرها تولید کند به طوری که به صورت میانگین هر سال شاهد عرضه نسخه جدیدی از این فرانچایز بودیم. این روند تا سال ۲۰۱۱ ادامه داشت و در سال میلاد ذکر شده، این شرکت بازی tom clancy's rainbow six shadow vanguard را منتشر کرد. از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۵ شاهد انتشار هیچ نسخه جدیدی از این فرانچایز نبودیم و در این مدت کاربران و طرفداران زیادی از این کمپانی درخواست کردند تا نسخه جدیدی از سری رین بو را روانه بازار کند. سرانجام یوبی سافت در سال گذشته میلادی نسخه جدیدی از این فرانچایز را برای پلتفرم های مختلف عرضه کرد. پس از فروش خارق العاده این بازی، گویا کمپانی یوبی سافت برای جذابیت بیشتر بازی، یک لیگ حرفه ای ترتیب داده است تا گیمرهای حرفه ای شوتر با یکدیگر به رقابت بپردازند. توجه داشته باشید که جایزه ویژه ای برای این لیگ در نظر گرفته شده و اگر یک گیمر حرفه ای در سبک شوتر هستید، در این لیگ حتما شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی بزرگ یوبی سافت مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که بزودی لیگ حرفه ای Rainbow Six Pro League را با همکاری دو شرکت ایکس باکس و ESL (the Electronic Sports League) ترتیب خواهد داد تا گیمرها و تیم ها با یکدیگر به رقابت بپردازند. همچنین این کمپانی جایزه ویژه ای برای برنده این لیگ در نظر گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، کمپانی یوبی سافت به برنده لیگ حرفه ای Rainbow Six، حدود ۱۰۰ هزار دلار اهدا خواهد کرد.

آقای Xavier Marquis، مدیر نوآوری بازی Rainbow Six در بیانیه ای در خصوص این لیگ حرفه ای اعلام کرد:

بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege از همان اول بر پایه رقابت تولید و عرضه شد. در واقع، از همان ابتدا هدف ما از ساخت این بازی، رقابت گیمرها بود.

همان طور که بالا اشاره کردیم، برای اجرای این مسابقات، کمپانی یوبی سافت و ESL (the Electronic Sports League) با یکدیگر همکاری کرده اند. کمپانی بزرگ یوبی سافت بخاطر این همکاری بسیار خوشحال است. این کمپانی در بیانیه ای اعلام کرد:

کمپانی ESL برای اجرای لیگ حرفه ای Rainbow Six به ما بسیار کمک کرده و هدف ما این است که گیمرها و کاربران این بازی با یکدیگر به رقابت بپردازند و از این بازی بیشتر از همیشه لذت ببرند.

بر اساس جزئیات منتشر شده در سایت های معتبر خارجی، فصل اول رقابت لیگ حرفه ای Rainbow Six در سالن بزرگ Intel Extreme Masters و در تاریخ ۵ مارس سال ملادی جاری مصادف با ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. این سالن در شهر زیبای Katowice (کشور Poland) واقع است.

این لیگ هشت مسابقه را به همراه دارد و در این هشت مسابقه، پی سی بازها و دارندگان کنسول ایکس باکس می توانند در زمان مذکور در این مسابقه شرکت کنند. همچنین این مسابقات هفته آینده در آمریکای شمالی برای کنسول ایکس باکس وان و کامیپوترهای شخصی برگزار خواهد شد.

از زمان برگزاری این مسابقات بگذریم، از جایزه شیرین آن هزگر نمی توان گذشت! شرکت نامدار یوبی سافت جایزه اول این لیگ را مبلغ ۱۰۰ هزار دلار اعلام کرد و در پایان هر فصل، تیم های برتر اروپا و آمریکای شمالی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. این مسابقات به صورت زنده در شبکه های تلویزیونی پخش خواهد شد. در پایان برندگان این مرحله نیز مبلغ ۵۰ هزار دلار را از سوی کمپانی یوبی سافت دریافت خواهند کرد.

در پایان خبر لازم است بدانید که بازی بی نظیر Tom Clancy's Rainbow Six Siege در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن) و همچنین کامپیوترهای شخصی توسط یوبی سافت منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این بازی رقابتی را تجربه کنید.

دیدگاه شما درباره لیگ حرفه ای بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege چیست؟ آیا شما در این لیگ بزرگ شرکت خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر