تاریخ انتشار بازی «مرد عنکبوتی» لو رفت!

رسانه کلیک - اخیرا یک خرده فروش دانمارکی به نام Cool Shop، تاریخ انتشار بازی Spider-Man را در کنار رده سنی آن در وب سایت رسمی خود لو داده است.

تاریخ انتشار بازی «مرد عنکبوتی» لو رفت!

شخصیت مرد عنکبوتی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کاراکترهای کودکان و صد البته جوانان است که به دلیل ساخت فیلم های سینمایی متعدد و انیمشن های خارق العاده در سرتاسر جهان شناخته می شود. تا به امروز شخصیت ها و قهرمانان محبوب جهانی زیادی از جمله هیتمن پا به دنیا و صنعت گیم گذاشته و با ارائه داستان های عمیق و به یادماندنی، همواره مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته اند. حال این بار نوبت به شخصیت نامدار مرد عنکبوتی رسیده تا با جلب نظر و توجه بازی سازان و توسعه دهندگان صنعت گیم، پا را فراتر از فیلم های سینمایی هالیوودی بگذارد.

عنوان ویدیویی مورد انتظار Spider-Man برای اولین بار در طی کنفرانس رسمی شرکت سونی در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد که متاسفانه از آن روز به بعد اطلاعات و جزئیات چندانی از گیم پلی و تاریخ دقیق انتشار آن ارائه نشد و استودیوی Insomniac Games، سازنده این عنوان محبوب، تنها به انتشار چند تریلر و ویدیوی تماشایی بسنده کرد.

با وجود اینکه شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در سال گذشته تاریخ انتشار بازی Spider-Man را چهار ماهه اول و یا دوم سال میلادی جاری (2018) اعلام کرده است، لینکن تاکنون هیچ حرفی از زمان دقیق عرضه آن به میان زده نشده و طرفداران پر و پا قرص این عنوان کماکان منتظر اعلام این تاریخ مهم هستند.

در این میان، یک خرده فروش دانمارکی به نام Cool Shop به تازگی صفحه فروش نسخه پلی استیشن 4 بازی Spider-Man را به‌روز و ضمن اعلام رده بندی سنی، تاریخ انتشار این عنوان ویدیویی پرطرفدار را فاش کرد. بر این اساس، دارندگان کنسول پلی استیشن 4 از روز 28 سپتامبر سال میلادی 2018 (جمعه 6 مهر ماه سال 97) می توانند بازی مرد عنکبوتی را تجربه کنند و به ماجراجویی های درگیرکننده این شخصیت مشهور بپردازند.

تاریخ انتشار بازی Spider-Man

همچنین، این خرده فروش مدعی است که بازی مرد عنکبوتی از سوی سازمان PEGI که وظیفه بررسی و اعلام رده سنی عناوین ویدیویی را بر عهده دارد، رده سنی نوجوانان (Teenagers) را دریافت کرده است. با فاش شدن تاریخ انتشار بازی Spider-Man دو شرکت اینسامنیاک گیمز و سرگرمی های تعاملی سونی هیچ واکنشی نسبت به این شایعه نشان ندادند و بازهم تاریخ دقیق انتشار این عنوان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

فاش شدن تاریخ انتشار عناوین ویدیویی از سوی خرده فروشان موضوعی جدیدی نیست و در گذشته نیز بارها و بارها خرده فروشان معتبر سراسر جهان از جمله تارگت و آمازون زمان عرضه بازی ها را پیش از اعلام سازندگان و شرکت های ناشر به اشتراک گذاشته اند. البته ذکر این نکته مهم است که فروشگاه Cool Shop در گذشته پیش از اعلام رسمی تاریخ انتشار نسخه نسل هشتم بازی Grand Theft Auto V، زمان مذکور را به درستی مشخص کرده بود.

ناگفته نماند؛ این فروشگاه در اوایل دی ماه امسال نیز تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 را روز 8 ژوئن سال میلادی 2018 مصادف با 18 خرداد ماه سال 97 اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

تاریخ انتشار بازی Spider-Man

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی Spider-Man می توان به ملحق شدن کارگردان عنوان بی نظیر Rise of the Tomb Raider، آقای براون هورتون (Brian Horton)، تیم توسعه دهنده بازی مرد عنکبوتی اشاره کرد. براون هورتون چندی پیش در گفت و گو با رسانه های خارجی رسما اعلام کرد که از تیم کارگردانی بازی تام رایدر جدا شده و هم اکنون بر روی ساخت و توسعه بازی Spider-Man مشغول به کار است.

به علاوه، بر اساس آخرین بیانیه منتشر شده از سوی مارول و سونی پیکچرز ، فیلم سینمایی Spider-Man: Into the Spiderverse در سال میلادی جاری مهمان پرده سینماهای سراسر جهان خواهد بود که در آن آقای مایلز مورالس نقش مرد عنکبوتی را بازی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تاریخ انتشار بازی Spider-Man چیست؟ به نظر شما، آیا ادعای خرده فروش دانمارکی Cool Shop صحت دارد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر