بازی Harry Potter: Wizards Unite شما را در نقش یک جادوگر قرار می‌دهد

رسانه کلیک – استودیوی بازی‌سازی نیانتیک، سازنده بازی پوکمون گو، ساخت بازی Harry Potter: Wizards Unite را تایید کرد. این بازی نیز دارای المان‌های واقعیت افزوده است.

بازی Harry Potter: Wizards Unite شما را در نقش یک جادوگر قرار می‌دهد

یکی از بازی‌های پرسروصدای موبایل، بازی پوکمون گو بود. این بازی توانست با استقبال گسترده‌ای از طرف کاربران روبه‌رو شود. حال، استودیوی نیانتیک، سازنده این بازی اعلام کرده که بازی جدیدی مبتنی بر داستان‌های هری پاتر می‌سازد. بازی Harry Potter: Wizards Unite از المان‌های واقعیت افزوده برخوردار است.

نیانتیک اعلام کرده که بازی Harry Potter: Wizards Unite را برای سال آینده عرضه می‌کند. در ساخت این عنوان، شرکت برادران وارنر نیز با نیانتیک همکاری می‌کند. مسوولان استودیوی نیانتیک در مصاحبه‌ای گفته‌اند:

در بازی Harry Potter: Wizards Unite به گیمرها اجازه داده می‌شود تا به یک جادوگر تبدیل شده و دنیای جادویی جی. کی. رولینگ را تجربه کنند.

شایعات ساخت این بازی از سال گذشته شروع شد. طبق گفته‌های مسوولان نیانتیک، گیمرها می‌توانند از المان‌های واقعیت افزوده در دنیای واقعی استفاده کنند. گیمرها به شکار موجودات افسانه‌ای می‌روند. همچنین می‌توانند با یکدیگر متحده شده تا دشمنان قدرتمندتر بازی را شکست دهند.

در صورتی که حدس‌های ما درست باشد امکان استفاده از سحرها و جادوهای مختلف در بازی وجود دارد. بازی‌های دیگری نیز شبیه به بازی Harry Potter: Wizards Unite معرفی شده است. یکی از این بازی‌ها Magnuss نام دارد. در Magnuss می‌توانید به شکار موجودات مختلف رفته و از غنائم به دست آمده برای ارتقای کاراکترتان استفاده کنید.

باگ‌های فراوان از جمله ایراداتی بود که به پوکمون گو ضربه زد. برطرف نشدن این ایرادات نیز منجر به ریزش کاربران بازی پوکمون گو شد. استودیوی نیانتیک نیز نتوانست پشتیبانی خوبی از بازی داشته باشد. برطرف شدن ایرادات تقریبا شش ماه پس از گزارش‌های مکرر کاربران طول کشید. این مدت زمان کافی بود تا گیمرها به سراغ بازی‌های دیگر رفته و پوکمون گو را فراموش کنند.

آنچه در حال حاضر اهمیت دارد بی‌عیب بودن بازی Harry Potter: Wizards Unite است. به همین منظور یکی از استودیوهای شرکت برادران وارنر به نیانتیک کمک می‌کند. این بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

منبع: TheVerge

ارسال نظر