دو گوشی اندرویدی جدید کمپانی پلاروید در CES 2016

کمپانی پلاروید (Polaroid) که شاید کمتر با نام آن در صنعت موبایل آشنا باشید، در نمایشگاه CES 2016 از دو گوشی هوشمند اندرویدی جدید رونمایی کرده است.

دو گوشی اندرویدی جدید کمپانی پلاروید در CES 2016

این دو گوشی هوشمند اندرویدی پلاریود اسنپ (Polaroid Snap) و پلاروید پاور (Polaroid Power) نام دارند. گوشی اسنپ این شرکت را می‌توان یک میان رده و گوشی پاور آن را یک بالا رده اندرویدی نسبی خطاب کرد. کمپانی پلاروید قصد دارد که گوشی هوشمند اسنپ خود را در سه نسخه متنوع روانه بازار کند. نسخه اول آن از صفحه نمایشی 5 اینچی بهره‌مند بوده و نسخه‌های دوم و سومین این محصول نیز به ترتیب از نمایشگرهایی 5.5 و 6 اینچی بهره‌مند می‌شوند.

1

هر سه نسخه از گوشی اسنپ کمپانی پولاروید وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسلی را ارائه می‌کنند و از پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و رم 2 گیگابایتی بهره‌مند هستند. دوربین اصلی و سلفی آن‌ها نیز به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. گوشی هوشمند پلاروید اسنپ به طور پیش فرض از حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره‌مند است و از قابلیت اتصال حافظه جانبی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین کاربران این محصول به راحتی می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) میزان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهند. این گوشی از اتصال LTE 4G پشتیبانی به عمل آورده و از سیستم عامل اندروید 5.1 آب نبات چوبی بهره می‌برد. شرکت پلاروید هیچ اشاره‌ای به احتمال به روز رسانی سیستم عامل این محصول به اندروید 6.0 مارشمالو نداشته است.

اما گوشی هوشمند پاور این کمپانی نسبت به اسنپ قدرتمندتر است. این گوشی از پردازنده‌ای 64 بیتی و هشت هسته‌ای بهره می‌برد و رم آن ظرفیت 3 گیگابایتی را به همراه دارد. باتری داخلی این گوشی ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد، اما این محصول به همراه یک باتری اکسترنال با توان 8000 میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد که می‌تواند در شرایط مختلف کارایی مناسبی را ارائه کند. این گوشی هوشمند همچنین از حافظه داخلی پیش فرض 32 گیگابایتی بهره می‌برد و قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی را نیز دارد. دوربین اصلی و سلفی این محصول به ترتیب از سنسورهایی 13 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و صفحه نمایشی آن 6 اینچی و با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند هم به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی گوگل بهره می‌برد، اما کمپانی پلاروید اعلام کرده که در آینده نزدیک به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای این گوشی ارائه می‌شود. کمپانی پلاروید اشاره داشته که هر سه نسخه از گوشی هوشمند اسنپ این شرکت طی ماه فوریه سال جاری روانه بازار می‌شوند و قیمت نسخه 5 اینچی آن 130 دلار خواهد بود. همچنین عرضه گوشی هوشمند پلاروید پاور نیز در فصل بهار سال جاری آغاز شده و قیمت آن 250 دلار خواهد بود. بنابراین هر دو گوشی هوشمند جدید کمپانی پلاروید محصولاتی مقرون به صرفه محسوب می‌شوند.

2

منبع: digitaltrends

ارسال نظر