دانگل USB نوع C مایکروسافت در محصولات جدیدش

بسیاری از کاربران به این دلیل که مایکروسافت هنوز از درگاه USB نوع AA در لپ‌تاپ‌های جدید خود استفاده می‌کند، از دستگاه‌های جدید ردموندی‌ها ناامید هستند.

دانگل USB نوع C مایکروسافت در محصولات جدیدش

به گزارش کلیک، شرکت مایکروسافت خوشبختانه به‌زودی محصولی جانبی برای این دسته از افراد به بازار عرضه خواهد کرد. در مصاحبه‌ای با وب‌سایت The Verge یکی از مسئولان شرکت مایکروسافت، اعلام کرد که این شرکت برای سرفیس در حال کار روی یک دانگل USB نوع C است، که امکان بهره‌مندی از ابزارهای مبتنی بر یواس‌بی نوع C را برای کاربران ناامید، فراهم خواهد کرد. پانای در این باره می‌گوید:

من طرفدار تکنولوژی به کار گرفته‌شده در یواس‌بی نوع C هستم و به آن ایمان دارم. هنگامی که تکنولوژی یواس‌بی نوع C برای مصرف‌کنندگان ما آماده شد، ما هم به استفاده از آن خواهیم پرداخت. در صورتی که مایل به استفاده از یواس‌بی نوع C هستید، به این معنی است که به دانگل‌ هم علاقه‌مند هستید. با استفاده از دانگل جدید ما که ویژه‌ی چنین کاربرانی است، به‌ سادگی می‌توانید با به کار گرفتن شارژرهای مبتنی بر یواس‌بی نوع C، دستگاه خود را شارژ کنید. در صورتی که مایل به استفاده از لوازم جانبی و حمل و نقل آن‌ها هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

فروش جداگانه‌ی دانگل یواس‌بی نوع C یا قرار دادن آن در بسته‌بندی سرفیس پرو جدید یا سرفیس لپ‌تاپ هنوز قطعی نیست. هیچ اطلاعاتی در حال حاضر درباره‌ی جزئیات در دسترس قرارگیری دانگل تولید شده موجود نیست.

چگونه دانگل یواس‌بی نوع C مایکروسافت را ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما دلیل مایکروسافت برای بهره نبردن از درگاه USB نوع C در لپ‌تاپ جدید خود چه چیزی می تواند باشد؟

ارسال نظر