تماشا کنید؛ با دوربین آیفون ۷ بهتر و حرفه ای تر عکاسی کنید

در روز های گذشته مطلبی مبنی بر آموزش روش های مختلف عکاسی با آیفون ۷ منتشر شد، در این مطلب به بررسی ویدئو های منتشر شده برای یادگیری راه های عکاسی راحت تر با دوربین آیفون ۷ می پردازیم.

تماشا کنید؛ با دوربین آیفون ۷ بهتر و حرفه ای تر عکاسی کنید

کلیک -آیفون ۷ دارای دوربین بسیار خوبی است و راه های زیادی برای عکاسی با دوربین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس وجود دارد. کمپانی اپل در ویدئو های کوتاهی راه هایی برای عکاسی راحت تر با دوربین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس عرضه کرده است که تماشای این ویدئو ها برای کاربران آیفون ۷ بسیار مفید است. این ویدئو ها اکثراً کوتاه مدت است و بیشترین تایم آن ۴۰ ثانیه است، پس وقت شما را کم می گیرد.

ویدئو های کاربردی و کوتاه کمپانی اپل در این روزها ترند بسیاری از وب سایت ها شده است، در این پست به بررسی ۵ ویدئو برتر کمپانی اپل می پردازیم که بررسی آن ها خالی از لطف نیست.

آیفون ۷ با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی امروز به عنوان برترین دوربین آیفون ها معرفی شده است، آیفون ۷ پلاس عملکرد بسیار متفاوت تری دارد که هم از نظر ابعاد بزرگ تر است و هم دارای دوربین دوگانه است.

در دوربین آیفون ۷ راه های زیادی برای تغییر عمق میدان دارد و در حالت پرتره در آیفون ۷ نیز کاربر به راحتی می تواند از حالت پرتره استفاده کند، شما با استفاده از حالت پرتره در آیفون ۷ پلاس می توانید نور دهی و بسیاری از فاکتورهای دیگر عکس ایده آل خود را عکاسی کنید. با این تفاسیر می توان فهمید که دوربین این دو گوشی هوشمند به چه میزان قدرتمند است.

اگر شما آیفون ۷ پلاس دارید و دوست دارید ویدئوهای مربوط به عکاسی با آیفون پلاس را ببینید می توانید از ویدئو زیر استفاده کنید.

یکی از کاربرد های دوربین آیفون ۷ پلاس عکاسی در نور کم با کیفیت بسیار خوب است، شما با استفاده از دوربین این گوشی هوشمند می توانید در مهمانی های خود و یا حتی در هنگام فوت کردن شمع در تولد که تمام چراغ ها خاموش است می توانید به راحتی عکسی با کیفیت بسیار خوب بگیرید.

بدون شک ویدئو های بهتری برای آموزش عکاسی با دوربین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس وجود دارد که به راحتی در یوتیوب قابل دسترسی است.

حجم ویدیو: 2.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46 | دانلود ویدیو
ارسال نظر