هر آنچه که باید درباره سرفیس مایکروسافت دانست

شرکت مایکروسافت در ۲ می طی رویداد نیویورک خود از لپتاپی با سیستم‌عامل جدید ویندوز ۱۰ اس رونمایی کرد. لپتاپی که شباهتی به دیگر لپتاپ‌های سرفیس داشته اما در رنگ‌ها و پیکربندی سخت‌افزاری مختلفی عرضه می‌شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت کلیک همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره سرفیس مایکروسافت دانست

به گزارش کلیک - همانطور که می‌دانید شرکت مایکروسافت در کنار معرفی سیستم‌عامل جدید ویندوز ۱۰ اس از لپتاپی با این سیستم‌عامل به نام سرفیس رونمایی کرده است. از این رو قصد داریم نگاهی به محصول کمپانی ردموندی داشته باشیم و با تمامی ویژگی‌های آن آشنایی کاملی پیدا کنیم. بنابراین مطالعه مطلب خالی از لطف نیست:

ساخته شده برای عملکرد شخصی

این محصول فراتر از لپتاپ‌های سنتی یا لپتاپ‌های سرفیس پیشین است. این نوت‌بوک بهترین محصول مایکروسافت برای پشتیبانی آفیس ۵ و ویندوز بوده و تجربه تایپ فوق‌العاده به ارمغان می‌آورد. صفحه‌کلیدی از جنس آلکانترا تایپ نرمی به ارمغان خواهد آورد. وزن کلی دستگاه پایین بوده و یک دستگاه قدرتمند به شمار می‌رود که به راحتی در کیف جا شده و قابل حمل است.

بهترین برای ویندوز و آفیس

سرفیس لپتاپی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اس بوده و عملکرد قابل توجه و امنیت بالایی دارد. در این دستگاه از کاربری ویندوز لذت ببرید و به دانلود برنامه‌های لازم از فروشگاه ویندوز بپردازید.

طراحی زیبا و چشمگیر

ساختار لپتاپ سرفیس بسیار باکیفیت و چشمگیر است. ترکیبی از آلومینیوم و پارچه آلکانترا کاربری لذت بخشی را فراهم می‌آورد. لمسی با احساس لوکس که به لطف پارچه آلکانترا به کار گرفته شده بدست می‌آید. این پارچه نه تنها دوام بالایی داشته بلکه نرم بوده و زیبایی محصول را دوچندان می‌کند. بنابراین می‌توان تجربه کامل و پریمیومی با سرفیس داشت.

عرضه در چهار رنگ غنی

مایکروسافت این محصول را در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌دارد. از جمله آنها باید به رنگ قرمز تیره، نقره‌ای، خاکستری و آبی تیره اشاره کرد.

تعادل کامل از قابلیت حمل و عملکرد

با وزن مناسب سرفیس بسیار قابل حمل بوده و دشواری در حمل کردن آن وجود نخواهد داشت. در کنار حمل آسان پردازنده سریع نسل هفتمی Core i کبی‌لیک می‌تواند یک نوت‌بوک با پیکربندی فوق‌العاده شامل حال افراد شود. صفحه‌کلید سریع و نرم، پد لمسی بزرگ در کنار صدا دالبی فوق‌العاده پریمیومی حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

صفحه‌نمایش خیره کننده و چشمگیر

سخت‌افزار قدرتمند در کنار صفحه‌نمایش پروضوح و خیره کننده برای تجربه نمایش فوق‌العاده تصاویر و عکس‌ها بسیار قابل توجه است. نمایشگر این لپتاپ تقریبا بدون حاشیه بوده که نگاه جذابی را به دست می‎دهد و از نوع لمسی محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش این لپتاپ در کنار طراحی بدون حاشیه ضخامتی باریکی را ارائه خواهد داد که طراحی زیبایی به آن بخشیده است.

پیکربندی

صفحه‌نمایش: ۱۳٫۵ اینچی PixelSense با رزولوشن ۱۵۰۴*۲۲۵۶ پیکسلی با نسبت تصویر ۳:۲

پردازنده: نسل هفتمی کبی‌لیک اینتل Core i5 و Core i7

حافظه رم: ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی

حافظه داخلی: ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایتی SSD

گرافیک مجتمع: نسخه Core i5 /Intel HD 620، نسخه Core i7/Intel Iris Plus Graphics 640

دیگر ویژگی‌ها: وای فای، بلوتوث، وبکم ۷۲۰ پیکسلی، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون، عمر باتری ۱۴٫۵ ساعته، پورت‌های mini DisplayPort، USB 3.0، سرفیس کانکت، حسگر نور محیط، میکروفون استریو، اسپیکرهایی با فناوری دالبی، وبکمی با پشتیبانی ویندوز Hello، بدنه آلومینیومی، ابعاد ۳۰۸*۲۲۳*۱۴ میلیمتری.

شرکت مایکروسافت قصد داشته این لپتاپ را در تابستان امسال با قیمت ۹۹۹ دلار روانه بازار کند. برای کسب جزئیات بیشتر می ‌وانید به وب‌سایت رسمی شرکت مایکروسافت مراجعه کنید. در اخباری مرتبط سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اس نیز طی ماه‌های آینده راه اندازی خواهد شد.

ارسال نظر