چگونه با نور کم عکس سلفی بگیریم؟

گرفتن یک سلفی عالی با نور کم هم امکان پذیر است،چگونه؟ کافیست فقط اپلیکیشن  Flash Selfie را دانلود کنید.

چگونه با نور کم عکس سلفی بگیریم؟

کلیک- وقتی گالری عکس هایتان را مرور می کنید به عکس هایی بر می خورید که به دلیل عدم نور کافی بسیار بی کیفیت است، اکنون با اپلیکیشن Flash Selfie شما می توانید در هنگام شب سلفی های خارق العاده ای بگیرید

این اپلیکیشن یک برنامه ی کاربردی است که مشکل سلفی های شما را در نور کم برطرف می نماید. حتی به شما کمک می کند تا در تاریکی مطلق نیز عکس سلفی خود را بگیرید.

اما Flash Selfie چگونه عمل می کند؟ این برنامه در حقیقت از نور صفحه نمایش گوشی خود شما استفاده می کند و آن را به عنوان یک LED در نظر می گیرد. پیش از گرفتن سلفی چند ثانیه صفحه را با بیشترین شدت نور روشن می کند تا نور کافی برای گرفتن سلفی تامین شود.

سپس نور بازتاب شده بطور پیش فرض سفید در نظر گرفته شده اما در تنظیمات آپ می توان رنگ دلخواه را برای آن در نظر گرفت تا عکس سلفی متفاوت شود. البته گفتنی است؛ این فلش سلفی برای نور کم و ضعیف طراحی شده و در تاریکی مطلق جواب گوی خوبی به شما نخواهد بود.

این برنامه در حقیقت حکم یک مکمل نوری برای گرفتن سلفی در نور ضعیف عمل می کند، مثلا عکس در هوای باز به هنگام شب یا در مکان های تاریک یا هوای ابری که نور کمتری در فضا موجود است

اگر به این برنامه علاقمند شدید می توانید آن را بصورت رایگان در گوگل پلی دانلود و سپس به راحتی آن را به کار گیرید.

ارسال نظر