شیائومی می میکس ۲ اس در اولین فروش خود تنها 5 دقیقه دوام آورد!

رسانه کلیک - شرکت شیائومی چند روز پیش به طور رسمی از پرچمدار جدید خود با نام Mi Mix 2S رونمایی کرد. در اولین فروش شیائومی می میکس ۲ اس تمامی موجودی آن ظرف ۵ دقیقه به اتمام رسید.

شیائومی می میکس ۲ اس در اولین فروش خود تنها 5 دقیقه دوام آورد!

گوشی شیائومی می میکس ۲ اس به صورت رسمی برای فروش عرضه شد و تمامی موجودی که شیائومی برای آن در نظر گرفته بود در طی ۵ دقیقه به پایان رسید ( گوشی می میکس 2S شیائومی معرفی شد؛ بی حاشیه با دوربین جادویی ). این احتمال وجود دارد که تعداد شیائومی می میکس ۲ اس برای روی فروش کم بوده باشد ولی به نظر می رسد که کاربران زیادی از این محصول استقبال کرده اند.

کاربرانی که برای خرید این محصول به سایت شیائومی مراجعه می کنند با عبارت عدم موجودی روبه‌رو می شوند. شیائومی علاوه بر می میکس ۲ اس، اسپیکر هوشمند جدید خود یعنی AI Mini speaker را نیز برای فروش عرضه کرد که موجودی آن نیز سریعا به پایان رسید.

شیائومی اسپیکر هوشمند خود را با قیمت ۹۹ یوان (۱۶ دلار) و نسخه پایه می میکس ۲ اس را با قیمت ۳۲۹۹ یوان (۵۲۵ دلار) برای فروش عرضه کرده بود. خریداران برای تصاحب اسپیکر هوشمند شیائومی نزدیک به ۱۰ دقیقه و برای شیائومی می میکس ۲ اس تنها ۵ دقیقه فرصت داشتند چرا که پس از این زمان موجودی آن ها به پایان رسید.

شاید جالب باشد که بدانید در اولین فروش نسخه قبلی این دستگاه، تمامی موجودی آن در طی ۱۰ ثانیه به پایان رسید و در دومین فروش این زمان به ۳۰ ثانیه افزایش یافت! برای مقایسه باید به نسل دوم این فبلت اشاره کرد که موجودی آن در طی ۵۸ ثانیه به پایان رسید.

شیائومی می میکس ۲ اس به دوربین اصلی دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شده است. این دستگاه در سه نسخه مختلف عرضه می شود. نمونه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 525 دلار، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 572 دلار و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 636 دلار قیمت دارند.

ارسال نظر