بهترین گوشی های میان رده سال 2018 از نگاه رسانه کلیک

رسانه کلیک - با به پایان رسیدن سال 2018 میلادی تصمیم داریم بهترین گوشی های میان رده در این سال را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

بهترین گوشی های میان رده سال 2018 از نگاه رسانه کلیک

کمپانی های مطرح روی گوشی های میان رده تمرکز زیادی می کنند؛ چرا که این دسته محصولات معمولا میان کاربران بسیار محبوب هستند و هر سال سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص می دهند.

در سال 2018 گوشی های میان رده پیشرفت زیادی داشتند و شاهد محصولات هیجان انگیزی بودیم. ما با بررسی گوشی های میان رده ای که امسال معرفی شدند، لیست 5 مدل برتر را با شما به اشتراک می گذاریم. در این مطلب با معرفی بهترین گوشی های میان رده سال 2018 از نگاه رسانه کلیک همراه باشید.

هواوی نوا 3 ای (P20 Lite)

بدون شک معرفی سری گوشی های P20 یگی از بهترین اتفاقاتی بود که امسال در دنیای گوشی های هوشمند افتاد. نسخه لایت P20 که در کشور ما با نام نوا 3e شناخته می شود، مانند برادران قدرتمندش بسیار عالی ظاهر شده و طرفداران زیادی در بازار دارد ( بررسی تخصصی گوشی هواوی نوا 3e؛ پرچمداری در لباس میان رده! ).

نوا 3e با دوربین دوگانه دریایی از امکانات برای عکاسی با بالاترین کیفیت را به شما ارایه می کند. نمایشگر این دستگاه به صورت بی حاشیه طراحی شده و بخش بالایی آن شاهد قرارگیری ناچ هستیم که از سنسورها و اسپیکر مکالمه میزبانی می کند.

گوشی نوا 3e

این میان رده با تراشه کایرین 659 و پردازنده 8 هسته ای پاسخگوی تمامی نیازهای کاربر برای اجرای انواع بازی ها و برنامه خواهد بود. علاوه بر این ها، هواوی با استفاده از زبان طراحی خاص خودش ظاهر فوق العاده لوکسی را به این گوشی هدیه کرده است. با توجه به ویژگی های خاص نوا 3e به راحتی می توان رتبه اول لیست بهترین گوشی های میان رده سال 2018 را به این مدل اختصاص داد.

گلکسی A7 و A9 2018

کمپانی محبوب سامسونگ هر سال با معرفی گوشی های جدید از سری A با استقبال بالای کاربران مواجه می شود. گلکسی A7 و A9 2018 دو میان رده جدید سامسونگ هستند که نسبت به نسل های قبل با تغییرات قابل توجهی همراه شده اند. طراحی این دو گوشی به قدری زیبا است که اصلا به ذهنتان خطور نمی کند که با یک محصول میان رده طرف هستید ( بررسی تخصصی گوشی گلکسی A7 2018 ).

بهترین گوشی های میان رده

سامسونگ برای اولین بار از دوربین سه گانه و چهارگانه در این دو مدل استفاده کرده و تجربه بی نظیری از عکاسی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاوه بر دوربین با کیفیت، این دو محصول از نمایشگر سوپرامولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و سخت افزار قدرتمند بهره می برند.

تفاوت گلکسی A7 و A9 2018 در حضور برخی قابلیت های خاص بوده که سامسونگ برای مدل دوم در نظر گرفته است. با این وجود هر دو مدل با توجه به ویژگی های خاصشان از بهترین گوشی های میان رده سال 2018 محسوب می شوند.

آنر 10 لایت

با وجود اینکه گوشی آنر 10 معمولی با قیمت مناسبش می تواند در این لیست باشد، اما بدلیل مشخصات سخت افزاری آن را در کنار گوشی های پرچمدار قرار می دهیم. نسخه ضعیف تر این مدل که با نام آنر 10 لایت شناخته می شود با قیمتی حتی پایین تر یکی از بهترین گوشی های میان رده در سال 2018 به حساب می آید ( بررسی تخصصی گوشی آنر 10؛ دلربای پرافتخار ).

بهترین گوشی های میان رده

آنر 10 لایت طراحی فوق العاده زیبا و به روزی دارد. روی نمایشگر بی حاشیه این گوشی یک عدد ناچ قطره ای کوچک ایجاد شده و زیبایی ظاهری دستگاه را دو چندان کرده است. علاوه بر این ها آنر برای این مدل رنگ بندی جذابی را در نظر گرفته تا کاربران با سلیقه های مختلف را جذب کند.

از دیگر ویژگی های خاص آنر 10 لایت می توان به دوربین دوگانه باکیفیت بالا، قدرت سخت افزاری مناسب و بهره گیری از اندروید پای اشاره کرد.

شیائومی Mi 8 Lite

شیائومی یکی از آن دسته کمپانی هایی است که به گوشی های قدرتمند و در عین حال ارزان قیمتش مشهور است. نسخه لایت پرچمدار جدید شیائومی یکی از بهترین گوشی های میان رده در سال 2018 بوده و می تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد.

بهترین گوشی های میان رده

شیائومی Mi 8 Lite با نمایشگر برش خورده و بدنه شیشه ای، ظاهر بسیار زیبایی دارد و اصلا به گوشی میان رده شبیه نیست. این دستگاه به دوربین دوگانه مجهز شده که توسط آن قادر به ثبت تصاویر باکیفیتی خواهید بود. قدرت مناسب سخت افزاری و ویژگی های فراوان نرم افزاری دو ویژگی دیگر این میان رده است.

نوکیا 7.1

نوکیا 7.1 یکی دیگر از میان رده های برتر بازار در سال 2018 بوده که در بخش های زیادی قدرتمند ظاهر شده است. نوکیا برای این مدل از یک نمایشگر 5.84 اینچی به همراه ناچ استفاده کرده و حاشیه های اطراف آن را به حداقل رسانده است.

بهترین گوشی های میان رده

نوکیا 7.1 به دوربین دوگانه مجهز شده و قابلیت های متنوعی از عکاسی را به کاربر ارایه می کند. به لطف استفاده از لنزهای کارل زایس برای دوربین این دستگاه، عملکرد آن در این زمینه بسیار خوب بوده و شما را کاملا راضی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های جذاب این گوشی میان رده می توان به قدرت سخت افزاری مناسب، شارژدهی بالا و نرم افزار به روز اشاره کرد. برای این گوشی آپدیت اندروید پای هم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر