برند SAMOLED سامسونگ ثبت شد؛ احتمال استفاده در گلکسی S11

رسانه کلیک - برند SAMOLED سامسونگ ثبت شد. این برند مربوط به نمایشگر گوشی های هوشمند بوده و انتظار می رود در گوشی های سری گلکسی S11 مورد استفاده قرار بگیرد.

برند SAMOLED سامسونگ ثبت شد؛ احتمال استفاده در گلکسی S11

سامسونگ در حال توسعه گوشی های سری گلکسی اس 11 است ( ابعاد نمایشگر گوشی های سری گلکسی S11 سامسونگ لو رفت ). در هفته های اخیر شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با این محصولات بودیم. به تازگی برند SAMOLED سامسونگ به ثبت رسیده است. با توجه به این موضوع، این شرکت نام پنل مورد استفاده در پرچمداران سری S خود را تغییر می دهد.

علاوه بر این موضوع، افشاگری به این موضوع اشاره کرده که گلکسی S11 در رنگ های مشکی، خاکستری و آبی وارد بازار می شود و گلکسی S11e با رنگ های آبی، خاکستری و صورتی به فروش می رسد ( گلکسی S11e به باتری 3730 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود ). سامسونگ با رونمایی از گوشی های سری گلکسی S10، نمایشگر Dynamic AMOLED را معرفی کرد. این پنل OLED از استاندارد +HDR10 پشتیبانی کند.

برند SAMOLED سامسونگ

برند SMOLED به نمایشگرهای OLED سامسونگ اشاره می کند که البته با سوپر امولد متفاوت است. انتظار می رود نمایشگرهای جدید این شرکت کره ای دارای رفرش ریت بالاتر از 60 هرتز باشند. این پنل احتمالا مانند نسل کنونی پرچمداران این برند از حفره بهره می برد.

بر اساس جدیدترین شایعات، سامسونگ در آینده نزدیک گوشی های گلکسی S10 لایت را با رنگ های مشکی، آبی و سفید وارد بازار می کند و گوشی گلکسی نوت 10 لایت در رنگ های قرمز، نقره ای و مشکی معرفی می شود ( گلکسی S10 لایت سامسونگ به باتری 4370 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود ). به نظر می رسد گلکسی بادز جدید در رنگ های آبی، صورتی، مشکی و سفید وارد بازار می شود. در حال حاضر سامسونگ در رابطه با این محصولات اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

ارسال نظر