لوزی، فروشگاهی با هدف خرید کالاهای تخصصی ورزشی

خرید اینترنتی و آنلاینِ لوازم ورزشی تخصصی از جمله نیازهای کاربران است که فروشگاه لوزی امکانش را به آسانی فراهم کرده است.

لوزی، فروشگاهی با هدف خرید کالاهای تخصصی ورزشی

از لوزی بیشتر بدانید

مجموعه لوزی از آذرماه سال 1399 به‌عنوان فروشگاه اینترنتی، کار خود را آغاز کرد. رویکرد این وب‌سایت، ارائه محصولات حرفه‌ای و تخصصیِ ورزشی است. این مجموعه، تاکنون رشته‌های ورزشی مختلفی نظیر پینگ‌پنگ، تنیس، بدمینتون، بیلیارد و اسنوکر، اسکیت (بچگانه و حرفه‌ای)، بدنسازی و فیتنس (تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و الپتیکال و دستگاه‌های بدنسازی خانگی و باشگاهی)، فوتبال‌دستی، ایرهاکی و دارت را پوشش داده است. در برنامه توسعه این استارت‌آپ، پوشش تجهیزات تخصصیِ تمام رشته‌های ورزشی پیش‌بینی شده است.

فروشگاه لوزی

برای حضور حرفه‌ای در فعالیت‌های ورزشی، به تجهیزات به‌روز و تخصصی هر رشته نیاز داریم. برای نمونه، در رشته پینگ‌پنگ نزدیک به 800 محصول وجود دارد که شاخص‌ترین نیاز ورزشکاران، راکت استاندارد این رشته است که تنوع قیمتیِ زیادی در آن به چشم می‌خورد. مجموعه لوزی، در حوزه تأمین تجهیزات ورزشی، تلاش کرده است که به‌جای عرضه وسایلِ ساده‌تر، بر پوشش تجهیزات حرفه‌ای و تخصصی ورزش‌ها تمرکز کند.

لوزی چه بخش‌هایی دارد؟

بخش دیگری از فعالیت‌های مجموعه لوزی، ارائه مشاوره تخصصی برای راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی و اجرایی کردن فرآیند احداث باشگاه‌ها‌ست. فعالان عرصه پرورش اندام می‌دانند که راه‌اندازی و احداث یک باشگاه استاندارد از خرید تجهیزات تا نحوه درست قرارگیری دستگاه‌ها کنار یکدیگر و چینش آینه‌ها، سیستم ثبت‌نام و ورود اعضا، بوفه، دوربین‌های مداربسته، برنامه‌های تمرینی، رنگ‌بندی المان‌های داخل سالن، سیستم نظافت و رخت‌کن و... به یک برنامه و مهارت نیاز دارد. مجموعه لوزی در تمام مراحل راه‌اندازی، از مشاوره تا اجرا کنار شماست.

طراحی خانه‌ها و ویلاها با فضای بزرگ، امکان استفاده از تجهیزات ورزشی مثل میز بیلیارد را فراهم کرده است. از توانمندی‌های لوزی، معماری ورزشی است که می‌توانند متناسب با سبک معماری و دکوراسیون و فضای مدنظر شما، میز بیلیارد یا اسنوکر طراحی و تولید کنند.

فعالیت‌های تیم لوزی در حال افزایش است و این نویدبخش آینده‌ای درخشان برای صنعت ورزش کشور محسوب می‌شود. در حال حاضر، تیم لوزی از 17 نیروی فعال تشکیل شده که در قالب 4 تیم در بخش‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند؛ تیم تولید محتوای سایت، تیم شبکه‌های اجتماعی، تیم بازاریابی و فروش و تیم فنی.

مجموعه لوزی، علاوه بر ارائه محصولات و تجهیزات حرفه‌ای و تخصصی، در تولید محتوای ورزشی هم فعال است. پخش زنده تمام مسابقات پینگ‌پنگ و مهم‌ترین مسابقات تنیس و بدمینتون المپیک توکیو 2020، پوشش اخبار لحظه‌به‌لحظه این رشته‌ها در المپیک و اخبار و حواشی بازیکنان بزرگ و محبوب داخلی و خارجی، بخشی از فعالیت‌های لوزی است. اختصاص یک صفحه ویژه برای پوشش اخبار و اطلاعات هر ورزش و قرار دادن محتواهای به‌روز، قسمت مهمی از مأموریت لوزی در فضای آنلاین است.

تمایز لوزی

لوزی به دنبال روش بهتر برای خرید محصولات ورزشی است؛ روشی ساده و ارزشمند که علاوه بر قیمت مناسب‌تر، طیف گسترده‌ای از تجهیزات ورزشی را در مقابل خریدار می‌گذارد و از اتلاف وقت او جلوگیری می‌کند. این موضوع، در لوزی به‌عنوان یک هدف بزرگ و مهم شناخته شده است. بنابراین سعی مجموعه این است که به‌دور از تعصب و جانب‌داری، محصولات ورزشی را به همراه نقد و بررسی تخصصی در اختیار مخاطبان خود قرار دهد تا با خیال راحت بتوانند بهترین، مناسب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین لوازم ورزشی را انتخاب کنند.

فروشگاه لوزی

برای ورود به فروشگاه لوازم ورزشی لوزی و خرید از آن به آدرس lozi.shop سر بزنید.

ارسال نظر