تیزر گوشی آنر 8X منتشر شد؛ رونمایی در آینده نزدیک

رسانه کلیک - به تازگی تیزر گوشی آنر 8X به وسیله شرکت سازنده آن در فضای مجازی منتشر شده است. انتظار می رود در آینده نزدیک با این اسمارت فون ملاقات کنیم.

تیزر گوشی آنر 8X منتشر شد؛ رونمایی در آینده نزدیک

هفته گذشته یک گوشی شرکت آنر با شماره مدل ARE-AL00 در TENAA حضور پیدا کرد. بر اساس شایعات این دستگاه، آنر 8X است که به عنوان جایگزین آنر 7X معرفی می شود. آنر 7X در ماه دسامبر سال گذشته میلادی به صورت رسمی معرفی شد.

بر اساس TENAA، گوشی هوشمند آنر با شماره مدل ARE-AL00 از صفحه نمایش 7.12 اینچی بهره می برد که در مقایسه با نمایشگر 5.93 اینچی آنر 7X بسیار بزرگ تر است. در گذشته تصویری از جعبه این دستگاه در اینترنت منتشر شده بود ( جعبه گوشی آنر 8X به اینترنت راه پیدا کرد؛ احتمال معرفی در آینده نزدیک ).

امروز تیزر گوشی آنر 8X به صورت رسمی از سوی شرکت آنر در اینترنت منتشر شد. این تیزر در رابطه با مشخصات این گوشی هوشمند اطلاعاتی را در اختیار ما قرار نمی دهد و تنها در آن شاهد حضور عبارت «از بین بردن محدودیت ها» هستیم. با این حال در گذشته TENAA مشخصات آنر 8 ایکس را مشخص کرده بود.

گوشی هوشمند آینده شرکت آنر به نمایشگر 7.12 اینچی با رزولوشن 1080 × 2244 پیکسل مجهز می شود. در بالای صفحه نمایش این دستگاه، بریدگی وجود دارد. قدرت این اسمارت فون را یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تامین می کند که کوالکام اسنپدراگون 636 است.

با توجه به پردازنده مورد استفاده در آنر 8 ایکس و ابعاد نمایشگر، این گوشی هوشمند برای رقابت با شیائومی می مکس 3 توسعه یافته است. شیائومی Mi Max 3 به صفحه نمایش 6.9 اینچی مجهز شده است.

دیگر مشخصات گوشی آنر 8X را 4/6 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 24 و 2 مگاپیکسلی و باتری 4900 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهند.

در حال حاضر آنر در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی هوشمند اطلاعاتی را منتشر نکرده است. انتظار می رود در آینده نزدیک با این محصول ملاقات کنیم.

ارسال نظر