قاب های گلکسی نوت ۹ پیش از رونمایی رسمی به بازار عرضه شد!

رسانه کلیک - در حالی که پرچمدار جدید سامسونگ به صورت رسمی معرفی نشده است، هم اکنون کاربران می توانند قاب های گلکسی نوت ۹ را خریداری کنند.

قاب های گلکسی نوت ۹ پیش از رونمایی رسمی به بازار عرضه شد!

سامسونگ فردا در شهر نیویورک مراسمی را برای رونمایی از گلکسی نوت 9 برگزار می کند ( پوشش زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 9 ). این محصول به قلم جدیدی مجهز می شود و با قیمت بالاتری در مقایسه با نسل کنونی خود به فروش می رسد.

گزارش ها و تصاویری که تا به امروز از این محصول در فضای مجازی منتشر شده، همگی حاکی از طراحی یکسان گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8 است. پرچمدار آینده سامسونگ تنها در پنل پشتی خود تغییراتی را تجربه خواهد کرد که شامل طراحی جدید دوربین اصلی و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت آن می شود.

در این گوشی هوشمند سنسور اثر انگشت مانند گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس به زیر دوربین اصلی منتقل می شود. به تازگی وب‌سایت Mobilefun فروش قاب های گلکسی نوت ۹ را آغاز کرده است.

در اکثر مواقع شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی گوشی های هوشمند پیش از معرفی رسمی محصولات شرکت های مختلف، لوازم جانبی آن ها را برای فروش در وب‌سایت خود قرار می دهند ( قاب های گلکسی نوت 9 به همراه رنگ های مختلف قلم S Pen لو رفت ).

[lightgallery images="183179,183181,183183,183184,183185"]

قاب های گلکسی نوت ۹ در وب‌سایت Mobilefun با قیمت های 30 تا 59 دلار به فروش می رسند. قاب های رسمی این گوشی هوشمند شامل Clear View Standing Case، قاب Silicone Cover Case، قاب LED View Cover Case و Protective Stand Cover Case هستند که در رنگ های آبی، سفید، اسطوخودوسی، قهوه ای، مشکی و قرمز به فروش می رسند.

سامسونگ برای گلکسی نوت 9 قلم S Pen جدیدی را در نظر گرفته که دارای ویژگی های جذابی است ( ویژگی های قلم گلکسی نوت 9 لو رفت؛ امکان کنترل دوربین و پخش موسیقی ). این محصول با توجه به بازار هدف به پردازنده اگزینوس 9810 و یا اسنپدراگون 845 مجهز می شود.

ارسال نظر