گوشی نوکیا ایکس 5 به زودی وارد بازارهای جهانی می شود

رسانه کلیک - شرکت فنلاندی HMD Global به تازگی طی خبری شگفت انگیز اعلام کرد که گوشی نوکیا ایکس 5 در آینده نزدیک به صورت جهانی عرضه می شود.

گوشی نوکیا ایکس 5 به زودی وارد بازارهای جهانی می شود

همان طور که می دانید، گوشی نوکیا ایکس 5 به صورت اختصاصی در کشور چین عرضه شد و طرفداران خاص خود را نیز پیدا کرد، اما کمپانی HMD global به تازگی این موضع را تأیید کرده که این محصول به زودی به صورت جهانی نیز به فروش می رسد. پیش تر رسانه های خبری به این موضوع اشاره کرده بودند که این محصول با نام نوکیا 5.1 پلاس در سطح جهانی عرضه می شود.

اخیرا یکی از کاربران سوالی را مطرح کرده بود و Juho Sarvikas مدیر عامل شرکت HMD در پاسخ به وی اظهار کرد که آنها نیازی به نظرسنجی نداشته و می توانند در مورد عرضه جهانی آن تصمیم بگیرند. با وجود اینکه عرضه جهانی گوشی نوکیا ایکس 5 به تأیید رسیده، اما آقای سارویکاس به تاریخ دقیقی برای آن اشاره نکرده است.

گوشی Nokia X5 را می توان دومین محصول HMD Global دانست که به همراه نمایشگر برش خورده عرضه می شود. به عنوان برخی مشخصات این محصول می توان به پردازنده مدیاتک Helio P60 و سه یا چهار گیگابایت رم اشاره کرد.

همچنین دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 8 مگایپیکسلی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. مسئولیت تأمین توان قطعات یاد شده بر عهده باتری 3060 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده و همزمان با بازگشایی و روشن کردن آن، با سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1 روبرو خواهید شد، اما می توانید انتظار آپگرید شدن آن به اندروید P را داشته باشید.

با تمام این تفاسیر، به نظر می رسد که گوشی نوکیا ایکس 5 به عنوان یک محصول میان رده مناسب برای کاربران به حساب بیاید. با توجه به عملکرد خوب HMD Global در عرصه پشتیبانی از محصولات، آیا تمایلی به خرید این تلفن هوشمند دارید؟

ارسال نظر