نسخه جعلی گلکسی نوت 9 وارد بازار شد!

رسانه کلیک - فاصله کمی تا با معرفی پرچمدار آینده سامسونگ باقی مانده است؛ با این حال شاهد عرضه نسخه جعلی گلکسی نوت 9 به بازار هستیم.

نسخه جعلی گلکسی نوت 9 وارد بازار شد!

سامسونگ اعلام کرده به صورت رسمی از پرچمدار آینده خود در تاریخ 9 آگوست رونمایی می کند. در حالی که هنوز این دستگاه معرفی نشده است، نسخه جعلی گلکسی نوت 9 در کشور چین تولید و به بازار عرضه شده است.

این نسخه شباهت زیادی به رندرهای منتشر شده از گلکسی نوت 9 دارد و شرکت سازنده آن را در سه رنگ تولید کرده است. بر اساس تصاویری که از نسخه جعلی گلکسی نوت 9 منتشر شده این دستگاه از رابط کاربری شبیه به رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس بهره می برد با این تفاوت که تصویر پس زمینه آن مربوط به گلکسی نوت 8 است.

در رابطه با نسخه اصلی گلکسی نوت ۹ شایعات و گزارش های زیادی در فضای مجازی منتشر شده که در برخی از آن ها رندرهای این گوشی هوشمند نیز حضور داشته است. این فبلت از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل کنونی خود ندارد.

سنسور اثر انگشت در فبلت آینده سامسونگ همانند جدیدترین پرچمداران این کمپانی، گلکسی S9 و گلکسی اس 9 پلاس به زیر دوربین اصلی منتقل می شود. این تغییر در محل قرارگیری سنسور اثر انگشت از کثیف شدن سنسور دوربین ممانعت می کند.

محصولات سری نوت سامسونگ دارای قلم S Pen هستند که این قلم کارایی بالایی را برای کاربران به ارمغان می آورد. سامسونگ تصمیم گرفته ویژگی های جدیدی به این قلم اضافه کند که از جمله آن ها می توان به بلوتوث اشاره کرد.

[lightgallery images="179401,179402,179403"]

بر اساس گزارش هایی که تا به امروز در اینترنت منتشر شده اند، گلکسی نوت 9 دارای نمایشگر 6.3 اینچی امولد است. این گوشی هوشمند در بالاترین نسخه خود از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که البته این نمونه در بازارهای بسیار محدودی عرضه می شود.

قدرت گلکسی نوت ۹ با توجه به بازار هدف به وسیله پردازنده اسنپدراگون 845 و یا اگزینوس 9810 تامین می شود. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر