موتورولا موتو G6 به پردازنده اسنپدراگون 450 مجهز می شود

رسانه کلیک - شرکت موتورولا که هم اکنون تحت مالکیت لنوو قرار دارد، سالیانه از چندین دستگاه باکیفیت رونمایی می کند. محصولات این شرکت رده های قیمتی مختلفی را پوشش می دهد. به تازگی اطلاعاتی منتشر شده که بر اساس آن موتورولا موتو G6 به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 و پردازنده اسنپدراگون 450 مجهز می شود. 

موتورولا موتو G6 به پردازنده اسنپدراگون 450 مجهز می شود

در ماه گذشته اطلاعاتی از گوشی های موتو G6 منتشر شد. به تازگی مشخصات این دستگاه ها توسط وب سایت HTML5test منتشر شده است که با شایعات گذشته مطابقت دارد. بنابراین مشخصاتی که در گذشته از این گوشی های هوشمند فاش شده بود، صحت دارند ( مشخصات گوشی های موتورولا Moto G6 پلی، Moto G6 و Moto G6 پلاس فاش شد ).

برای شروع به سراغ موتو G6 پلی می رویم. قدرت این دستگاه را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 430 تامین خواهد کرد که نشان می دهد با دستگاهی پایین رده مواجه هستیم. همانطور که شایعات در گذشته اشاره داشتند، تامین قدرت موتو G6 را چیپست کوالکام اسنپدراگون 450 برعهده دارد. نسخه بزرگتر یعنی موتو G6 پلاس به تراشه کوالکام اسنپدراگون 630 مجهز می شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط HTML5test ، این سه گوشی هوشمند همگی به نمایشگر با رزولوشن 2160 در 1080 مجهز خواهند شد و از نسبت تصویر 18:9 بهره می برند.

موتو G6

بر خلاف سایر مشخصات فنی، رزولوشن ذکر شده برای موتو G6 پلی با شایعات گذشته متفاوت است. در گذشته رزولوشن این دستگاه 1440 در 720 عنوان شده بود. اگر اطلاعات اخیر صحت داشته باشند، خریداران دستگاه های اقتصادی خوشحال خواهند شد. از آن جایی که G6 پلی یک دستگاه پایین رده محسوب می‌ شود، چنین رزولوشنی می تواند رضایت کاربران را در پی داشته باشد.

شرکت موتورولا در رابطه با این اطلاعات اظهار نظری نکرده است. هنوز زمان رونمایی از این دستگاه ها مشخص نشده ولی با توجه به نزدیکی زمان شروع برگزاری نمایشگاه MWC 2018، احتمال رونمایی از این محصولات در MWC 2018 وجود دارد.

ارسال نظر