بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس مشخص شد

رسانه کلیک – شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 پلی استیشن پلاس را با کاربران و مشترکین سرویس خود به اشتراک گذاشت که شامل عنوان ورزشی Steep می‌شود.

بازی های رایگان ماه ژانویه پلی استیشن پلاس مشخص شد

کمتر از چهار روز به پایان تعطیلات کریسمس و صدالبته شروع سال نو میلادی باقی مانده است و پس از انتشار اسامی بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس ایکس‌باکس لایو گلد ، حال این بار نوبت به سونی رسید و این شرکت ژاپنی ساعاتی پیش فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 پلی استیشن پلاس را در بلاگ رسمی خود منتشر کرد.

بر این اساس، با شروع فصل زمستان و امکان انجام برخی از ورزش‌های زمستانی همچون اسکی، سونی این بار بازی ورزشی نسبتا موفق شرکت یوبی‌سافت به نام Steep را برای کاربران و دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 در نظر گرفته است. عنوان ورزشی که شما را به کوه‌های آلپ برده و امکان تجربه چندین ورزش مختلف از جمله اسکی، اسنوبرد، پرواز با لباس بالدار و پاراگلایدر را فراهم می‌کند.

Portal Knights دیگر اثر ویدیویی رایگان ماه ژانویه سال آینده سرویس پلی‌استیشن پلاس است که در ابتدا به صورت دسترسی زودهنگام برای پلتفرم رایانه شخصی منتشر شد. عنوانی که به مرور زمان و با تکمیل مراحل ساخت آن، در نهایت در اوایل سال میلادی 2017 روی کنسول پلی‎‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و توانست بازخوردها و امتیازات رضایت بخشی را از سوی بازیکنان و منتقدان دریافت کند.

در طرف دیگر، اگرچه طی چند ماه آینده پشتیبانی سونی از انتشار بازی‌های رایگان دو کنسول پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا به پایان می‌رسد و کاربران این دو دستگاه هیچ عنوان رایگان دیگری را دریافت نخواهند کرد، اما این شرکت در واپسین روز‌های سرویس دهی پلی‌استیشن پلاس به کنسول PS3، دو عنوان Zone of the Enders HD Collection و Amplitude را در اختیار کاربران این کنسول نسل هفتم قرار می‌دهد.

به علاوه، دارندگان کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا نیز در اولین ماه سال نو میلادی می‌توانند از تجربه رایگان دو بازی Fallen Legion: Flames of the Rebellion و Super Mutant Alien Assault لذت ببرند. ذکر این نکته مهم است که عنوان Fallen Legion: Flames of the Rebellion به لطف پشتیبانی از قابلیت «کراس بای» (Cross Buy)، به صورت رایگان روی کنسول پلی‌استیشن 4 نیز قابل اجرا خواهد بود.

در ادامه می‌توانید فهرست کامل اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. کلیه عناوین ویدیویی زیر از روز سه‌شنبه یازدهم دی ماه سال 97 (یکم ماه ژانویه سال آینده میلادی) به صورت رایگان در دسترس بازیکنان هر پلتفرم قرار می‌گیرد.

بازی‌های رایگان کنسول پلی‌استیشن 4

  • Steep
  • Portal Knights
  • Fallen Legion: Flames of the Rebellion (همچنین روی پلی‌استیشن ویتا)

بازی‌های رایگان کنسول پلی‌استیشن 3

  • Zone of the Enders HD Collection
  • Amplitude

بازی‌های رایگان کنسول پلی‌استیشن ویتا

  • Fallen Legion: Flames of the Rebellion (همچنین روی پلی‌استیشن 4)
  • Super Mutant Alien Assault

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 پلی استیشن پلاس در تاریخ یاد شده به فروشگاه رسمی پلی‌استیشن استور مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که تنها چند روز به پایان فرصت دریافت عناوین ویدیویی ماه دسامبر سال جاری میلادی این سرویس باقی مانده است. هرچند که بازی‌های این ماه چندان محبوب و برجسته نیستند، لیکن تجربه رایگان می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم کند. از این رو، فرصت را از دست ندهید و هم‌اکنون دو بازی ویدیویی SOMA و Onrush برای کنسول پلی‌استیشن 4 را به حساب کاربری خود اضافه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، روی این لینک کلیک کنید.

حال، فراموش نکنید که دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود در رابطه با بازی های رایگان ماه ژانویه 2019 پلی استیشن پلاس را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر