سونی سال ۲۰۱۹ را نقطه عطفی در تاریخ پلی استیشن می داند

رسانه کلیک - با اینکه حواشی داغ عدم حضور کمپانی سونی و پلی‌استیشن در E3 2019 هنوز ادامه دارند، اما این شرکت معتقد است سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن و بازی‌هایش، نقطه عطفی بزرگ و هیجان انگیز خواهد بود.

سونی سال ۲۰۱۹ را نقطه عطفی در تاریخ پلی استیشن می داند

چند روز پیش بود که سونی طی اعلامیه‌ای رسمی، خبر داد که برای اولین بار طی ۲۴ سال برگزاری رویداد مهم E3، در مراسم سال آینده حضور نخواهد داشت ( شرکت سونی در مراسم E3 2019 حضور ندارد ).

این خبر باعث شد تا شوک عظیمی ایجاد شود و حواشی عمدتا منفی را در پی این تصمیم برای سونی داشته باشد. اما برخلاف نظرات مخالف، کمپانی سونی ظاهرا برنامه‌هایی در سر دارد و اعتقادش این است که سال آینده میلادی، اتفاقات بزرگ و جالبی برای پلی‌استیشن 4 رخ دهد.

جنیفر کلارک ، نایب‌ رئیس ارشد بخش ارتباطات پلی‌استیشن در مصاحبه‌ای که با رسانه معتبر گیم‌ اینفورمر داشته، خبر از این داده که اطلاعات خیلی جالبی از بازی‌هایی که برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دست توسعه هستند، به زودی منتشر می‌شود. کلارک در این مصاحبه اظهار داشت:

ما (همیشه) به دنبال رویدادهایی هستیم که بتوانیم بیشتر با مخاطبان و هواداران‌مان دیدار کنیم و آن‌ها را خوشحال کنیم. (با این حال) زمان‌بندی رویدادهای PSX و E3 برای این کار مناسب نبود.

کلارک در ادامه‌ صحبت‌هایش، به این مورد اشاره داشت که چیزهای هیجان‌انگیزی در راه هستند و امیدوار است تا بتواند خیلی زود آن‌ها را به اشتراک بگذارد:

برخی از بزرگترین بازی‌های‌مان، نقطه‌ عطفی برای پلی‌استیشن در سال آینده میلادی محسوب می‌شوند و ما به سختی در تلاش هستیم تا بتوانیم آن‌ها را توسعه و گسترش دهیم.

تریلر گیم پلی بازی The Last of Us Part II The Last of Us Part 2

هنوز نمی‌توان به درستی مطمئن شد که منظور سونی از «نقطه عطف» و «چیزهای هیجان‌انگیز»، آیا همان بازی‌هایی است که قبلا رونمایی شده‌اند و یا محصولات و بازی‌های بزرگی در دست ساخت هستند که سال آینده از وجودشان با خبر می‌شویم.

با توجه به اخبار اخیر و تاییدیه رسمی کمپانی سونی مبنی بر توسعه‌ کنسول پلی‌استیشن 5 و احتمال عرضه‌ آن تا سال ۲۰۲۰، به نظر می رسد سونی در حال تدارک استراتژی به خصوصی برای کنسول جدیدش باشد.

این احتمال هم که بازی‌هایی نظیر The Last of Us Part 2 ،Death Stranding و Ghost of Tsushima نه تنها برای پلی‌استیشن 4، بلکه برای کنسول نسل بعد سونی هم عرضه شوند، بسیار زیاد است.

نظر شما در مورد اظهارات سونی، عدم حضورش در E3 2019 و برنامه‌هایی که برای کنسول نسل بعدش دارد چیست؟

ارسال نظر