هواوی P Smart Z در بنچمارک Geekbench حاضر شد

رسانه کلیک - هواوی P Smart Z در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرد. قدرت این دستگاه توسط یک پردازنده 8 هسته ای تامین می شود.

هواوی P Smart Z در بنچمارک Geekbench حاضر شد

در روزهای گذشته شاهد انتشار رندرهای هواوی پی اسمارت زد و همچنین افشای قیمت این گوشی هوشمند در فضای مجازی بودیم ( قیمت هواوی پی اسمارت زد لو رفت ). به تازگی این گوشی هوشمند در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

این دستگاه با شماره مدل های STK-LX3 و STK-LX1 در این بنچمارک حضور پیدا کرده است. این دو مدل از مشخصات فنی یکسانی بهره می برند. قدرت این گوشی هوشمند را یک چیپست 8 هسته ای تامین می کند که فرکانس هسته های آن روی 1.7 گیگاهرتز تنظیم شده است. این پردازنده توسط 4 گیگابایت رم همراهی می شود.

این محصولات که دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید پای هستند، امتیازهای مختلفی را در این بنچمارک کسب کرده اند. هواوی STK-LX3 در بخش تک هسته ای امتیاز 1544 و در بخش چند هسته ای امتیاز 5558 را کسب کرده است. امتیاز مدل دیگر در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب برابر با 1543 و 5480 است.



بر اساس رندرهای منتشر شده، این گوشی هوشمند به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می شود و پنل پشتی آن، سنسور اثر انگشت را میزبانی می کند ( هواوی P Smart Z با دوربین سلفی پاپ آپ معرفی می شود؟ ). دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسورهای 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 است.

دوربین سلفی این محصول دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است. هواوی P Smart Z به یک صفحه نمایش 6.59 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. نسبت تصویر این نمایشگر برابر با 19.5:9 است.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون هواوی می توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه قیمتی برابر با 279 یورو دارد.

ارسال نظر