موتورولا ریزر 2019 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شد

رسانه کلیک - موتورولا ریزر 2019 به همراه گوشی وان ویژن تاییدیه بلوتوث دریافت کرد. انتظار می رود این گوشی های هوشمند در آینده نزدیک معرفی شوند.

موتورولا ریزر 2019 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شد

موتورولا قصد دارد در سال جاری میلادی تغییراتی را در محصولات خود ایجاد کند. در همین راستا، این شرکت به دنبال معرفی نسل جدید گوشی موتورولا ریزر V3 است. موتورولا ریزر 2019 یک گوشی انعطاف پذیر است.

ماه گذشته گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که برخی از مشخصات این گوشی هوشمند مانند صفحه نمایش 6.2 اینچی منعطف و چیپست اسنپدراگون 710 را در اختیار رسانه ها قرار داد.

امروز این اسمارت فون با کدنام Voyager موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است. با توجه به دریافت این تاییدیه، انتظار می رود در آینده نزدیک با آن ملاقات کنیم.

بر اساس این تاییدیه، محصول آینده موتورولا به صورت انحصاری توسط ورایزون به فروش می رسد. این گوشی هوشمند از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند. شایعات به قیمت 1500 دلاری این محصول اشاره می کنند که ارزان تر از گلکسی Fold و هواوی میت ایکس است.

این دستگاه در مقایسه با رقیبان خود از طراحی متفاوتی بهره می برد. صفحه نمایش این اسمارت فون به صورت عمودی باز و بسته می شود. سامسونگ گلکسی فولد و هواوی Mate X به نمایشگر منطعف افقی مجهز شده اند.

علاوه بر موتورولا ریزر 2019، گوشی موتورولا وان ویژن نیز موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است. 4 نسخه مختلف از این محصول در وب‌سایت SIG مشاهده شده است.

بر اساس اطلاعاتی که در گذشته توسط بنچمارک Geekbench در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود، قدرت گوشی One Vision را چیپست اگزینوس 9610 تامین می کند. این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون موتورولا می توان به نمایشگر 6.2 اینچی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 48 و 12 مگاپیکسلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید پای اشاره کرد.

ارسال نظر