بروزرسانی اندروید 9 برای سامسونگ گلکسی نوت 8 منتشر شد

رسانه کلیک - گلکسی نوت 8 سامسونگ بروزرسانی اندروید پای را دریافت کرد. علاوه بر این سیستم عامل، شاهد عرضه رابط کاربری One UI برای این فبلت نیز هستیم.

بروزرسانی اندروید 9 برای سامسونگ گلکسی نوت 8 منتشر شد

سامسونگ به صورت رسمی آپدیت اندروید 9 را برای فبلت پرچمدار سال 2017 خود، گلکسی نوت 8 عرضه کرد. این بروزرسانی هم اکنون در برخی کشورها مانند بلغارستان و اسلواکی منتشر شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این آپدیت به صورت OTA عرضه شده و در اختیار کاربران در این دو کشور قرار گرفته است. لازم به ذکر است؛ این آپدیت نسخه بتا نبوده و نسخه پایدار این سیستم عامل موبایل گوگل برای سامسونگ گلکسی نوت 8 محسوب می شود.

این بروزرسانی ورژن نرم افزار این فبلت را به N950FXXU5DSB2 ارتقا داده و همچنین شامل پچ امنیتی فوریه 2019 است. سامسونگ در رابطه با تغییرات موجود در این بروزرسانی، اطلاعات زیادی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است؛ با این حال انتظار می رود تغییرات آن مانند آخرین نسخه بتا این سیستم عامل باشد.



برای دانلود این نسخه از سیستم عامل اندروید، وارد بخش تنظیمات شده و گزینه بروزرسانی نرم افزار را انتخاب کنید. در این بخش گزینه دانلود و نصب را انتخاب کنید.

سامسونگ در گذشته نه چندان دور رابط کاربری One UI را معرفی کرد که برای گوشی انعطاف پذیر آن نیز کارایی دارد ( تماشا کنید: رابط کاربری One UI سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟ ). سامسونگ از اولین گوشی هوشمند منعطف خود در تاریخ 20 فوریه به همراه گوشی های سری گلکسی اس 10 رونمایی می کند.

گلکسی نوت 8 یکی از مهم ترین محصولات این شرکت کره ای محسوب می شود چرا که پس از گلکسی نوت 7 به بازار عرضه شده است. گلکسی نوت 7 به علت مشکلات مربوط به باتری، چندین بار فراخوانی و در نهایت تولید آن متوقف شد.

سامسونگ گلکسی نوت 8 به نمایشگر 6.3 اینچی با نسبت تصویر 18.5:9 مجهز شده است. قدرت این محصول را با توجه به بازار هدف، چیپست اگزینوس 8895 و یا اسنپدراگون 835 تامین می کند.

ارسال نظر