زمان ساخت فیلم Fantastic Beasts 3 تاخیر خورد

رسانه کلیک - مطابق گزارشات بدست آمده، روند ساخت فیلم Fantastic Beasts 3 با تاخیر مواجه شده است.

زمان ساخت فیلم Fantastic Beasts 3 تاخیر خورد

مطابق گزارش‌های بدست آمده از افراد نزدیک به تهیه کننده‌های Fantastic Beasts 3 ، ساخت این فیلم با تاخیر، در پاییز سال 2019 آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که تغییرات در زمان‌بندی فیلمبرداری قسمت سوم مجموعه Fantastic Beasts به بازیگران این فیلم اطلاع داده شده است.

پیش از این کمپانی برادران وارنر ، قصد داشت تا فیلم Fantastic Beasts 3 را سال 2020 اکران کند، اما با توجه به تاخیر به وجود آمده در روند ساخت این فیلم، احتمالا باید منتظر اعلام تاریخ جدیدی برای اکران این اثر باشیم.

هنوز اطلاعات زیادی درباره فیلم Fantastic Beasts 3 وجود ندارد اما انتظار می‌رود تا ما در قسمت سوم این مجموعه بیشتر شاهد تمرکز بر روی روابط گریندل والد و دامبلدور و رسیدن به جواب بسیاری از سوالاتی که در Fantastic Beasts: Crimes of the Grindelwald برای ما پیش آمده است، باشیم.

مثل دو قسمت قبلی، دیوید یتس وظیفه کارگردانی قسمت سوم مجموعه Fantastic Beasts را بر عهده خواهد داشت و همراه با افرادی همچون، جی کی رولینگ، دیوید هیمن، استیو کلاوز و لیونل ویگرام به کار ساخت فیلم خواهند پرداخت. همچنین پیش از این اعلام شد که جی کی رولینگ کار نوشتن فیلمنامه Fantastic Beasts 3 را هم بر عهده خواهد داشت؛ به علاوه رولینگ در سال 2016 اعلام کرد که مجموعه Fantastic Beasts پنج قسمت خواهد داشت.

ارسال نظر