پردازنده های اینتل Cascade Lake و Xeon E-2100 معرفی شد

رسانه کلیک - پردازنده های اینتل Cascade Lake و Xeon E-2100 برای رقابت با پردازنده های AMD معرفی شد. اینتل Cascade Lake پردازنده های قدرتمند این شرکت را تشکیل می دهند.

پردازنده های اینتل Cascade Lake و Xeon E-2100 معرفی شد

پردازنده های اینتل Cascade Lake و Xeon E-2100 برای کاربران معرفی شد. پردازنده های اینتل Xeon E-2100 برای سرورهای ارزان قیمت و پردازنده های اینتل Cascade Lake برای کامپیوترهای قدرتمند توسعه یافته است.

در حال حاضر پردازنده های اینتل Xeon E-2100 قابل خریداری هستند و پردازنده های Cascade Lake این شرکت سال آینده میلادی در اختیار خریداران قرار می گیرد. اینتل از 20 سال پیش تا به امروز، نسل های مختلف پردازنده های زئون را به فروش رسانده است.

خانم Lisa Spelman، مدیر محصولات Xeon اینتل در رابطه با پردازنده های جدید این کمپانی گفته است:

ما روی محصولات خود برای سرورها تمرکز ویژه ای داریم و تعداد زیادی از این پردازنده ها را برای کاربران خود در نظر گرفته ایم. در همین راستا امروز از پردازنده های اینتل Cascade Lake و Xeon E-2100 رونمایی کردیم. این محصولات عملکرد بالا و بهینه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پردازنده های اینتل Cascade Lake برای کامپیوترهای قدرتمند توسعه یافته اند و از فعالیت های هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند. این پردازنده ها حداکثر دارای 48 هسته پردازشی هستند و از حافظه های DDR4 با حداکثر 12 کانال برای هر سوکت پشتیبانی می کنند. این پردازند ها در بنچمارک Linpack تا 1.21 برابر عملکرد بهتری در مقایسه با پردازنده Xeon Scalable 8180 و 3.4 برابر عملکرد بهتری نسبت به AMD EPYC 7601 دارد.

پردازنده های سری Xeon E-2100 برای سرورهای کوچک و کسب و کارهای نوپا در نظر گرفته شده است. این پردازنده ها قادر به تامین امنیت به صورت سخت افزاری هستند. کاربران از امروز می توانند این پردازنده ها را سفارش داده و در سرورهای خود مورد استفاده قرار دهند.

ارسال نظر