رندرهای بی ام و X3 M و بی ام و X4 M منتشر شد

رسانه کلیک - رندرهای بی ام و X3 M و بی ام و X4 M در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در ماه گذشته شاهد معرفی نمونه اولیه این محصولات بودیم.

رندرهای بی ام و X3 M و بی ام و X4 M منتشر شد

بی ام و در ماه گذشته میلادی تصمیم گرفت نمونه های اولیه خودروهای X3 M و X4 M را همراه با پوشش محافظ در معرض دید عموم قرار دهد. امروز شاهد انتشار رندرهای بی ام و X3 M و بی ام و X4 M در فضای مجازی هستیم. این رندرها طراحی محصولات آینده این کمپانی آلمانی را به نمایش می گذارد.

این خودروها در مقایسه با نمونه استاندارد خود، از طراحی متفاوتی بهره می برند. سپر جلو و عقب این خودرو تغییراتی را در طراحی تجربه کرده است. رندرهای بی ام و X3 M و بی ام و X4 M به طراحی متفاوت رینگ های این خودرو نسبت به نمونه استاندارد آن ها اشاره می کند. این خودروها دارای 4 اگزوز هستند.

در حال حاضر بی ام و در رابطه با مشخصات فنی این محصولات و همچنین موتور مورد استفاده در آن ها اطلاعاتی را منتشر نکرده است؛ با این حال شایعات به حضور موتور 6 سیلندر خطی در بی ام و X3 M و بی ام و X4 M اشاره دارد.

بر اساس گزارش های گذشته، موتور این دو خودرو در حالت استاندارد قادر به تولید 454 اسب بخار قدرت است. قدرت تولیدی این موتور در پکیج Competition افزایش یافته و به 500 اسب بخار می رسد. این موتور در جدیدترین نسل خودروهای بی ام و M3 و بی ام و M4 حضور دارد.

این خودروهای جدید مجهز به سیستم چهار چرخ محرک M xDrive به فروش می رسند. در گذشته شاهد حضور این سیستم در بی ام و M5 بودیم. این محصولات از سیستم تعلیق اسپرت بهره می برند که علاوه بر کاهش ارتفاع، فرمان پذیری آن ها را نیز بهبود می دهد.

ارسال نظر