گوشی هوشمند Lumigon T3، عقاب تیز بین تاریکی ها

اگر یک سرباز نیروی دریایی را به گوشی هوشمند تبدیل کنید، نتیجه آن Lumigon T3 خواهد بود. این گوشی قدرتمند نظامی به دوربین دید در شب مجهز است.

گوشی هوشمند Lumigon T3، عقاب تیز بین تاریکی ها

به گزارش کلیک، شرکت دانمارکی Lumigon گوشی متفاوت T3 را خلق کرده است. طراحی و زیبایی این گوشی در روشنایی و تاریکی بسیار چشم نواز است.

استفاده از فولاد ضد زنگ (استیل) marine-grade 316 در بدنه و گوریا گلس ۴ در صفحه نمایش، این گوشی را به یک گوشی هوشمند بسیار سر سخت تبدیل کرده است. همچنین این گوشی ضد آب و ضد غبار بوده و در صورت ریزش مایعات روی آن و یا افتادن در آب مشکلی پیدا نخواهد کرد.

اما یکی از قابلیت های بی نظیر این گوشی مجهز بودن آن به دو دوربین با قابلیت دید در شب است. این گوشی قادر است با استفاده از سیستم فلش مادون قرمز دوگانه خود در تاریکی شب تصاویر ۴ مگاپیکسلی ثبت کند. همچنین T3 به لطف وجود یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی گوشی با قابلیت فوکوکس خودکار و چراغ فلش دوگانه در روشنایی روز نیز می تواند تصویر برداری کند. علاوه بر این، گوشی T3 به یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراه با چراغ فلش جلویی مجهز است. دوربین اصلی ین گوشی می تواند با کیفیت ۴K فیلم برداری کرده و همچنین به ثبت تصاویر آهسته با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه بپردازد.

phpn714vl

یک پردازنده ۲٫۲ گیگاهرتزی ۸ هسته ای به همراه ۳ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی T3 را به یک گوشی قدرتمند تبدیل می کند. همچنین این گوشی از آخرین نسخه رسمی اندروید یعنی مارشمالو (۶٫۰) بهره می برد و به می تواند فایل های صوتی را با کیفیت "۲۴ بیت/۱۹۲ کیلو هرتز" پخش کند. این گوشی همچنین از قابلیت شارژ بی سیم و صفحه نمایش لمسی پشتی (BackTouch display) برای حرکت بین صفحات وب سایت ها، لمس و یا ثبت تصاویر سلفی مجهز است.

این گوشی در زمینه صفحه نمایش چندان عملکرد خوبی ندارد چرا که به یک صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰x720 و البته کیفیت قابل قبول ۳۰۸ppi مجهز شده است. اگر چه بهره بردن از صفحه نمایش سور امولد (Super AMOLED) باعث شده این گوشی با نمایش فوق العاده رنگ های مختلف و رنگ سیاه چیزی از رقبای خود کم نداشته باشد. اما مشکل اصلی در بخش قیمت گذاری توجه شما را به خود جلب می کند.

phpqtsraa

گوشی Lumigon T3 با قیمت پایه ۹۲۵ دلار عرضه می شود. همچنین نسخه Black Gold با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه شده و علاوه بر آن نسخه های Black Black، White Diamond و White Gold آن نیز در ماه ژوئن عرضه می شود که تصور قیمت آن ها کار مشکلی است.

منبع: pocket-lint

ارسال نظر