اندروید ۶ برای Galaxy Note 4 سامسونگ عرضه شد

شرکت های مخابراتی Telus و Koodo کانادا عرضه اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو را برای گوشی Galaxy Note 4 آغاز کرده اند.

اندروید ۶ برای Galaxy Note 4 سامسونگ عرضه شد

به گزارش کلیک، طبق برنامه زمانی شرکت Telus به روزرسانی نرم افزار Galaxy Note 4 به اندروید مارشمالو در روز ۲۳ ماه می (۳ خرداد) قابل دسترس می باشد. صاحبان گوشی های Galaxy Note 4 که از خدمات شرکت های Telus و Koodo استفاده می کنند، دریافت این به روز رسانی را تایید کرده اند. به گفته یکی از کاربران سایت Reddit، او موفق شده به روز رسانی اندروید مارشمالو (۶) را روی دستگاه Note 4 خود دریافت نماید.

اگر چه بعضی از کاربران گوشی Galaxy Note 4 دریافت جدید ترین به روز رسانی سیستم عامل اندروید را در گوشی خود تایید کرده اند، ولی عده ای دیگر می گویند که هنوز آخرین به روز رسانی برای آن ها قابل دسترس نیست. یکی از کاربران مایوس شده Note 4 معتقد است: علی رغم این که گفته شده این به روزرسانی در روز ۲۳ ماه می عرضه می شود، ولی او هنوز نتوانسته آن را دریافت کند. اما مشتریان باید توجه داشته باشند که شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی به روز رسانی های نرم افزاری را به صورت تدریجی و در فاز های جداگانه برای مشتریان منتشر می کنند و ممکن است برخی از مشتریان دیر تر آن ها را دریافت نمایند.

اگر فردی نتوانست نوتیفیکشن (اطلاعیه) مربوط به به روز رسانی را مشاهده کند، می تواند به صورت دستی با مراجعه به Menu > Settings > About Device > Software Update > Update. دریافت به روز رسانی را بررسی کند. طبق گزارشات، این به روز رسانی حجمی معادل ۱ گیگابایت دارد. بنابر این افرادی که قصد دارند این به روز رسانی اندروید ۶ را دریافت کنند، می بایست حتما از یک ارتباط وای فای قابل اطمینان استفاده کنند. همچنین پیشنهاد می شود قبل از شروع فرایند دانلود به روز رسانی، دستگاه شما حداقل ۵۰ درصد شارژ باتری داشته باشد.

صاحبان Galaxy Note 4 در بسیاری از نقاط نقاط جهان، اعم از آمریکا، انگلیس، اروپا و ... قبلا به روز رسانی اندروید ۶٫۰٫۱ را دریافت کرده بودند و سر انجام این به روز رسانی برای کشور کانادا هم عرضه شد. سامسونگ گوشی Galaxy Note 4 را در طی رویداد IFA در سپتامبر ۲۰۱۴ با اندروید کیت کت ۴٫۴ عرضه کرد. سپس این دستگاه در بسیاری از نقاط جهان به روز رسانی اندروید ۵ را دریافت کرد و پس از مدت ها انتظار اندروید ۶ نیز برای آن منتشر شد.

منبع: newseveryday

ارسال نظر