فروش آفیس ۳۶۵ در کنار iPad Pro توسط اپل

شرکت اپل قصد دارد تا iPad Pro را جایگزین ویندوز کند، و برای متقاعد کردن مشتریان در حال معرفی یک یا دو چهره آشنا است: Microsoft's Office Suite.

فروش آفیس ۳۶۵ در کنار iPad Pro توسط اپل

به گزارش کلیک، به عنوان بخشی از فرآیند سفارش برای iPad Pro جدید به خریداران، شرایط اضافه کردن اشتراک برای آفیس ۳۶۵ به آن ها ارائه شده است. بسته نرم افزاری آفیس ۳۶۵ در نرم افزارهای موبایلی و در نسخه های کامل مک تعدادی از برنامه های ضروری قدیمی مانند، Word، Excel، PowerPoint و OneNote دسته بندی می شود. ( شما همچنین می توانید از بین گزینه های خانگی، شخصی و دانشگاهی انتخاب کنید، هرکدام از آنها ویژگی های مختلفی را ارائه می کنند.)

اپل فضای لازم برای رقیب iWork (بسته نرم افزاری اپل) را فرآهم می کند.

نقل مکان به اپل کمی غیر منتظره است، نه فقط به این دلیل که این شرکت دارای بسته iWork اختصاصی خود است، بلکه به دلیل این که مایکروسافت نسخه های رایگان نسبتاً کاملی از نرم افزارهای آفیس ios خود را عرضه می کند. ( آنها بر روی iPad Pro 9.7 اینچی رایگان هستند؛ برای استفاده از آن در iPad بزرگ تر شما باید هزینه بپردازید زیرا مایکروسافت استفاده رایگان را به صفحه های کوچک تر از ۱۰٫۱ اینچ محدود کرده است.)
گزینه اشتراک آفیس ۳۶۵ همچنین وقتی ظاهر می شود که شما iPad Air 2, iPad mini 2, یا iPad mini 4 را سفارش دهید، بنابراین ممکن است که اپل آن را قبل از این هفته در فرآیند بررسی خود قرار داده باشد.

اما اگر اپل واقعاً می خواهد فروش خود را از مایکروسافت جدا کند ( و برخی پیش بینی ها نشان می دهد که فروش iPad Pro بهتر از Surface Pro است) دیگر قدرت مالی لازم برای ارائه چیزهایی که مشتریان ممکن است برای به انجام رساندن کارهای خود نیاز داشته باشند را نخواهد داشت. و به واسطه ترکیب چندین عامل، مانند اجبار، آفیس هنوز استاندارد طلایی برای خلاقیت است. فیل شیلر از شرکت اپل ممکن است وجود بیش از ۶۰۰ میلیون کامپیوتر شخصی پلاس با پنج سال کارکرد را با عبارت " واقعاً غمگین کننده" توصیف کند، اما اگر این شرکت می خواهد که مشتریان به آن نقل مکان کنند باید برخی از برنامه های آشنا و معروف کامپیوترهای شخصی را به آنها ارائه کند.

منبع:msn

ارسال نظر