مک بوک پرو 13 اینچی آپدیت شد؛ خداحافظی با صفحه کلید پروانه‌ای!

رسانه کلیک - اپل دیگر از صفحه کلید پروانه‌ای (Butterfly Keyboard) استفاده نخواهد کرد. این شرکت مک بوک پرو 13 اینچی جدید را با همان ویژگی‌های Keyboard Magic و Touch Bar که در مدل 16 اینچی نیز وجود دارد رونمایی کرد.

مک بوک پرو 13 اینچی آپدیت شد؛ خداحافظی با صفحه کلید پروانه‌ای!

این لپ‌تاپ از پردازنده دهن اینتل با سرعت پردازش 4.1 گیگاهرتز، حداقل حافظه 256 گیگابایتی SSD (تا حداکثر افزایش 4 ترابایت) و 16 گیگابایت رم (قابل ارتقاء تا 32 گیگابایت) در پیکربندی این گوشی وجود دارد.

MacBook Pro امروز با قیمت 1299 دلار با تراشه نسل هشتم اینتل در دسترس است. نسخه پدازنده نسل دهم، 16 گیگابایت رم و حافظه 512 گیگابایتی SSD قیمت 1799 دلاری دارد.

همان‌طور که از اندازه صفحه نمایش مک بوک پرو مشخص است، نباید انتظار تغییرات اساسی داشته باشید و بیشتر تغییرات در سایر تجهیزات بوده است. پردازنده های جدید اینتل از گرافیک Iris Plus پشتیبانی می‌کنند که از 80 درصد سرعت پردازش سریع‌تر برخوردار بوده و از نمایشگر XDR Pro اپل با وضوح 6K بهره می‌برد.

پردازنده های چهار هسته‌ای در MacBook Pro جدید دارای حداکثر عملکرد 2.8 برابر سریع‌تر از مدل های قبلی با تراشه 3.5 گیگاهرتزی دو هسته‌ای دارند.

MacBook Pro با این وجود، این یک تغییر اساسی برای محصولات اپل است. کیبورد پروانه‌ای، که با مک بوک 12 اینچی در سال 2015 رونمایی شد، قرار بود دوره جدیدی از لپ‌تاپ‌های بسیار نازک باشد اما این مدل نتوانست انتظارات را از تمام جهات برآورده کند.

ارسال نظر