پیش فروش ساعت هوشمند W2 الفون با قیمت 80 دلار آغاز شد

پیش فروش ساعت هوشمند W2 کمپانی الفون (Elephone) رسما از امروز با قیمت 79.99 به صورت آنلاین دلار آغاز شد.

پیش فروش ساعت هوشمند W2 الفون با قیمت 80 دلار آغاز شد

کمپانی الفون اوایل ماه جاری در کشور چین کنفرانسی اختصاصی را برپا کرد و در طول این کنفرانس از چندین محصول جدید رونمایی کرد. یکی از این محصولات ساعت هوشمند جدید الفون با نام اختصاصی Elephone W2 بوده که قابلیت همگام‌سازی با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را داشته و بخش اصلی بدنه آن دایره‌ای شکل است.

مدتی پس از رونمایی رسمی از این ساعت، نام و تصاویر آن در لیست محصولات شرکت الفون و در سایت رسمی آن ارائه شد. اما امکان خرید این ساعت هوشمند وجود نداشت. حال این امکان فراهم شده تا کاربران علاقمند از طریق سایت GearBest و با پرداخت هزینه 79.99 دلاری نسبت به پیش سفارش این محصول اقدام کنند. ظاهرا پیش سفارش این ساعت هوشمند تا روز پنجم ماه فوریه امکان‌پذیر خواهد بود و پس از آن عرضه سری اول این ساعت آغاز می‌شود. هم اکنون افراد علاقمند می‌توانند این ساعت هوشمند را در رنگ‌های نقره‌ای، قهوه‌ای و طلایی خریداری کنند.

1

ساعت مچی و هوشمند W2 الفون از صفحه نمایشی دایره‌ای شکل و 1.61 اینچی و از نوع IPS بهره می‌برد. باتری آن 210 میلی آمپر ساعتی بوده و دستگاه تا عمق 30 متری از آب مقاومت کاملا دارد. این ساعت هوشمند همچنین با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری کامل داشته و بدنه آن هم از مواد فلزی ساخته شده است. ساعت هوشمند W2 کمپانی الفون از قابلیت اتصال یلوتوث 4.0 پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل نصب شده بر روی آن اندروید ویر (Android Wear) نیست و تنها یک بستر نرم افزاری توسعه داده شده توسط برنامه‌نویسان سوم شخص است. با این وجود ساعت هوشمند W2 الفون قابلیت‌های جالب توجه‌ای را به همراه دارد و از نظر ظاهری هم بسیار شیک و جذاب طراحی شده است. مطمئنا خرید این ساعت با قیمتی در حدود 80 دلار خریدی رضایت‌یخش محسوب می‌شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر