آئودی S8 کارکرده یا تویوتا کمری؛ کدامیک سلطان جاده ها است؟

به گزارش کلیک، این آئودی S8 مدل ۲۰۰۷ تشخیص دهنده رادار یکپارچه و آپشن‌هایی از جمله سیستم صوتی Bang & Olufsen، پوشش چرم دو رنگ و پکیج پریمیوم آئودی را دارد. بنابراین به آفتاب‌گیرهای عقب و صندلی‌های عقب گرم شونده مجهز است.

آئودی S8 کارکرده یا تویوتا کمری؛ کدامیک سلطان جاده ها است؟

به گزارش کلیک ، این آئودی S8 مدل ۲۰۰۷ تشخیص دهنده رادار یکپارچه و آپشن‌هایی از جمله سیستم صوتی Bang & Olufsen، پوشش چرم دو رنگ و پکیج پریمیوم آئودی را دارد. بنابراین به آفتاب‌گیرهای عقب و صندلی‌های عقب گرم شونده مجهز است.

علاوه بر این، رینگ‌های ۲۰ اینچی فابریک S8 توسط نمایندگی روکشی دوباره شده است. در این خودرو شاهد پیشرانه‌ای با خروجی ۴۴۴ اسب بخاری و گشتاور ۵۴۰ نیوتون متری هستیم، همچنین این آئودی می‌توان در مدت ۵٫۱ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر در ساعت بوده که البته بصورت الکتریکی محدود شده است. بنابراین نتیجه می‌گیریم که آئودی S8 کارکرده بسیار سریع‌تر از تویوتا کمری متوسط است!

شاید تصور کنید که آئودی S8 برای عبور از پیچ‌ها به اندازه کافی اسپورت نیست، اما در نظر بگیرید که موتورترند در تست اسلالوم خود آن را در حد و اندازه‌های مدل کوچک‌تر RS4 دانسته است.

در پایان باید گفت با قیمتی در حدود ۲۳ هزار دلار، خرید آئودی S8 یک معامله‌ی کاملا مناسب خواهد بود البته از هزینه‌های لوکس سواری نیز غافل نشوید.

ارسال نظر