پنجشنبه بازار با کافه بازار

کافه بازار، بزرگترین فروشگاه اپلیکیشن ایران، قصد دارد نشستی با عنوان «۵ شنبه بازار» را با حضور بیش از ۷۰۰ طراح، توسعه دهنده و برنامه نویس، در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ برگزار کند.

پنجشنبه بازار با کافه بازار

به گزارش کلیک، این نشست تلاش دارد تا ضمن تبادل تجربه برای ارتقای کیفیت نرم افزارهای موبایل، کسب و کارها را برای ورود بازیگران بین‌ المللی و رقابت در عرصه جهانی مهیا کند. حسام آرمندهی مدیرعامل و یکی از موسسان کافه بازار، در نشستی خبری، درباره دومین ۵ شنبه بازار، توضیح داد: در قدم اول در زمستان سال گذشته که رویداد نخست ۵‌ شنبه‌ بازار برگزار شد احساس می‌ کردیم باید خودمان و توسعه‌ دهندگانی که عضو خانواده بزرگ ما هستند به تعامل بهتری برسیم و از نزدیک با یکدیگر بیشتر آشنا شویم.

آرمندهی همچنین عنوان کرد که با توجه به فضای اقتصادی پیش‌ رو، هدف ارتقای کیفیت نرم‌ افزارهای ایرانی در حوزه موبایل و نزدیک کردن آنها به تولیدات و رقابت جهانی در این حوزه است.

وی گفت: تاکنون کافه بازار روی بیش از ۲۸ میلیون دستگاه تبلت یا موبایل نصب شده است و درآمدهای آن در سال ۱۳۹۴ رشدی ۱۲۰ درصدی داشته است. استفاده گسترده و مناسب از داده‌ ها برای بهبود تجربه کاربران و توسعه‌ دهندگان مهمترین دستور کار کافه‌ بازار در سال ۹۵ خواهد بود. در این رویکرد ما زمینه‌ هایی همچون تحلیل داده‌ ها، فروش و پرداخت اینترنتی و توسعه تجارت الکترونیکی را گسترش خواهیم داد و نسخه هفتم نرم‌ افزار کافه بازار هم قدمی در همین جهت است.

در ادامه این نشست، امین امیرشریفی، مدیر بازاریابی کافه بازار، از نسخه هفتم نرم افزار این فروشگاه رونمایی کرد.

در بخش پایانی این بخش خبری، هدیه میری مقدم، مدیر برندینگ کافه بازار، درباره جزئیات دومین مراسم ۵ شنبه بازار افزود: تمرکز این رویداد حتی بیشتر از سال گذشته بر هسته جدی‌ تر توسعه ‌دهندگان نرم‌ افزار موبایل در سراسر کشور است و از همین رو برای جامعه بزرگ توسعه‌ دهندگان کافه‌ بازار تسهیلات خاصی در زمینه ثبت‌ نام و حضور قائل شده ایم.

میری مقدم بیان کرد: این مراسم ۸ و ۹ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود. محوریت آن «دورهمی تجربه ها» است و تلاش بر این است تا ارتباط میان کارشناسان و مربیان فنی داخلی و خارجی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، سرمایه‌ گذاران و مدیران کافه ‌بازار را با چند صد توسعه‌ دهنده‌ این حوزه تقویت کند.

مدیر برندینگ کافه بازار ادامه داد: عبارت تکرار شونده در پنجشنبه‌ بازار امسال «… باز ببین» است که در مفهومی ایهام‌ آمیز مخاطبان را تشویق به بازبینی در مفاهیم طراحی، فنی، ارتباطی و کسب و کارشان می‌کند. سخنرانی‌ ها و کارگاه ‌هایی در زمینه ‌‌های فنی، کسب‌ و کار و آخرین روندها‌ و فرصت‌ های بازار اپلیکیشن ایران با حضور چهره‌ های برجسته‌ داخل و خارج از کشور خواهیم داشت.

وی خبر داد: چندین میزگرد در زمینه بازی‌ سازی، راه‌ های جذب سرمایه و بومی‌ سازی خواهیم داشت که بحث‌ های داغی میان بازیگران مختلف را به مخاطبان ۵‌ شنبه‌ بازار عرضه خواهد کرد.

ارسال نظر