نسخه آزمایشی بازی PES 2018 را امروز تجربه کنید

رسانه کلیک - مدتی پیش شرکت ژاپنی کونامی نسخه آزمایشی بخش چند نفره بازی پرطرفدار PES 2018 را برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه کرد.

نسخه آزمایشی بازی PES 2018 را امروز تجربه کنید

کمتر از دو ماه به عرضه یکی از محبوب ترین بازی های سال میلادی جاری یعنی Pro Evolution Soccer 2018 زمان باقی مانده که چند روز پیش شرکت کونامی در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد به زودی در طول این هفته نسخه آزمایشی بخش چند نفره این عنوان برای دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه می شود. حال بر اساس گزارشات، این نسخه آزمایشی در روز ۲۰ جولای سال میلادی ۲۰۱۷ (مصادف با پنج شنبه ۲۹ تیر ماه) آغاز شده و تا روز ۳۰ جولای (یک شنبه ۸ مرداد) ادامه دارد. متاسفانه نسخه آزمایشی بازی Pro Evolution Soccer 2018 مختص دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بوده و کاربران رایانه های شخصی امکان دسترسی به این نسخه را ندارند.

بخش ها و حالت ها در نسخه آزمایشی بازی Pro Evolution Soccer 2018 بسیار محدود بوده و کاربران تنها قادر به اجرای دو بخش Quick Match و Co-op 3 vs 3 هستند. به علاوه، بازیکنان از میان دو تیم برزیل و فرانسه باید یکی را انتخاب کرده و در ورزشگاه Neu Sonne Arena به مصاف حریفان بروند. سایر ویژگی ها نیز به امکان انتخاب آب و هوای صاف و یا بارانی و روز و شب خلاصه می شود.

خبر خوش برای کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ این است که برای تجربه نسخه آزمایشی بخش چند نفره بازی پی اس ۲۰۱۸ احتیاجی به اشتراک پلی استیشن پلاس ندارند و با حساب کاربری عادی نیز قادر به تجربه بازی هستند. این در حالی است که کاربران کنسول ایکس باکس وان برای تجربه این عنوان ویدیویی، باید جز کاربران ایکس باکس لایو گلد باشند.

همان طور که می دانید، هدف اصلی از انتشار نسخه آزمایشی عناوین ویدیویی از جمله پی اس ۲۰۱۸، ارزیابی و بررسی عملکرد سرورها و پاسخ دهی آن ها به کاربران و همچنین بررسی گیم پلی بازی است که کاربران پس از تجربه بازی، مشکلات و ایرادات را به گوش سازندگان برسانند تا امسال شاهد عرضه موفقی از سوی شرکت کونامی باشیم. در حال حاضر نسخه آزمایشی بازی PES 2018 در اختیار کاربران قرار گرفته و این نسخه حتما دارای نواقص و ایرادات زیادی است؛ بنابراین نگران نسخه نهایی نباشید و تمامی مشکلات خود را از طریق انجمن ها به سازندگان و شرکت کونامی اطلاع دهید.

PES 2018

گفتنی است آقای آدام باتی، مدیر ارشد مجموعه Pro Evolution Soccer، رسما تایید کرد که پیش از عرضه نسخه نهایی بازی پی اس ۲۰۱۸، نسخه آزمایشی و رایگان بازی آن برای تمامی پلتفرم ها (پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳) عرضه خواهد شد. اگرچه این اتفاق در سال های گذشته نیز افتاده و با این نسخه آشنایی کامل داریم.

شایان به ذکر است بازی پرطرفدار و هیجان انگیز Pro Evolution Soccer 2018 به صورت رسمی در تاریخ ۱۴ سپتامبر سال میلادی جاری مصادف با ۲۳ شهریور ماه سال ۹۶ بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم یعنی ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی منتشر خواهد شد. در نسخه ۲۰۱۸ این عنوان، کونامی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کیفیت و گرافیک نسخه پی سی بازی را به طور قابل توجهی افزایش دهد و گرافیک بازی دقیقا مشابه سایر عناوین ویدیویی نسل هشتم به نظر برسد.

نظرات و دیدگاه های خودتان را پس از تجربه نسخه آزمایشی بازی پی اس ۲۰۱۸ با رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر