ردمی در 10 سال گذشته یک میلیارد گوشی فروخته است

ردمی که از سال 2019 به‌عنوان برند مستقل فرعی شیائومی فعالیت داشته است، در 10 سال گذشته یک میلیارد گوشی فروخته است.

ردمی در 10 سال گذشته یک میلیارد گوشی فروخته است

ردمی، برند متعلق به شیائومی در طول چند سال گذشته به یکی از شرکت‌های برجسته صنعت موبایل جهان تبدیل شده است و حالا این شرکت اعلام کرده که طی دهه گذشته موفق‌شده تا یک میلیارد گوشی به فروش برساند. دستاورد قابل‌توجه این شرکت توسط «لو ویبینگ»، یکی از مدیران کلیدی گروه شیائومی و مدیرعامل ردمی اعلام شده است.

شروع کار ردمی تا فروش یک میلیارد دستگاه

ماجراجویی ردمی از سال 2013 به‌عنوان یکی از برندهای شیائومی آغاز شد و از آن به‌عنوان یک خط تولید جدید با هدف ارائه گوشی‌های هوشمند با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه یاد شده است. این استراتژی باعث تغییر بازار گوشی‌های هوشمند شده است و همچنین باعث شده تا شیائومی به‌سرعت مشتریان خود را گسترش دهد. ماجرا به همین مورد ختم نمی‌شود و شیائومی سال 2019 در یک حرکت استراتژیک، ردمی را به‌عنوان یک برند فرعی مستقل معرفی کرد تا استقلال و تمرکز بیشتری داشته باشد.

39

ردمی با این تغییر استراتژیک، به شکوفایی، نوآوری و گسترش خط تولید خود ادامه داد و اکنون موفق‌شده تا جایگاه خود را در بازار بسیار رقابتی موبایل تقویت کند.

حالا این شرکت مراسم ویژه‌ای را ترتیب داده است و از شرکای اصلی خود که در ده سال گذشته نقش مهمی در ماجراجویی رد‌می داشته‌اند دعوت کرده است. «لو ویبینگ»، مدیرعامل ردمی، در این مراسم علاوه بر اشاره به فروش یک میلیارد گوشی در 10 سال گذشته، برای تقویت پیوند این شرکت با شرکای خود نیز تلاش کرده است.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظر