تبلت جدید شیائومی غوغا به پا خواهد کرد

گفته می‌شود که شیائومی تبلت‌های سری پد ۷ را با پردازنده‌ی پرچم‌دار و هم‌زمان با گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در اوایل ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد.

تبلت جدید شیائومی غوغا به پا خواهد کرد

تبلت شیائومی پد ۶ در سه نسخه‌ی پایه، پرو و مکس در ابتدای امسال معرفی شد. اکنون گزارش‌ها اعلام می‌کنند که شیائومی طراحی تبلت پد ۷ را شروع کرده است. افشاگر قابل اعتمادی به نام Digital Chat Station اطلاعات اولیه‌ای از مشخصات پد ۷ پرو را در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است.

DCS می‌گوید که تبلت شیائومی پد ۷ پرو دارای صفحه‌نمایش LCD همانند نسل قبلی آن، شیائومی پد ۶ پرو است. همچنین این تبلت نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را برای تجربه‌ی روان‌تر تماشای فیلم فراهم خواهد کرد.

ماژول دوربین پشتی شیائومی پد ۷ پرو مربع‌شکل خواهد بود و در گوشه‌ی بالا سمت چپ قرار خواهد گرفت. این طراحی در گوشی شیائومی ۱۴ هم دیده می‌شود و ما را یاد آیپد اپل می‌اندازد.

گفته می‌شود Pad 7 Pro به پردازنده اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با فرکانس ۳٫۳۶ گیگاهرتز مجهز خواهد بود. این در حالی است که شیائومی پد ۶ پرو از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می‌کند.

به غیر از اطلاعات فوق، جزئیات دیگری از مشخصات و قیمت تبلت پد ۷ مشخص نشده است. سری پد ۶ هم‌زمان با گوشی شیائومی ۱۳ اولترا در آوریل امسال (فروردین ۱۴۰۲) معرفی شد. انتظار می‌رود گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در فصل اول ۲۰۲۴ عرضه شود، بنابراین احتمال دارد که تبلت‌های پد ۷ هم در کنار گوشی پرچم‌دار شیائومی در همان رویداد معرفی شوند.

شیائومی پد ۶ پرو در پنل پشتی دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی، باتری ۸٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات و تا ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌ سازی تا ۵۱۲ گیگابایت است.

منبع: آخرین خبر

 

ارسال نظر