هواوی میت RS پورشه دیزاین فردا به صورت رسمی معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - هواوی در تاریخ 7 فروردین به صورت رسمی از محصولات سری P20 خود رونمایی خواهد کرد. در مراسم هواوی علاوه بر این دستگاه ها باید منتظر رونمایی از گوشی هواوی میت RS پورشه دیزاین نیز باشیم.

هواوی میت RS پورشه دیزاین فردا به صورت رسمی معرفی خواهد شد

در گذشته اطلاعات مربوط به یک گوشی هواوی در اینترنت با شماره مدل NEO-AL00 منتشر شده بود که گزارشات از آن به عنوان میت X یاد کرده بودند. حال بر اساس گزارشات جدید این دستگاه هواوی میت RS پورشه دیزاین نام دارد.

هواوی فردا مراسمی را برای رونمایی از پرچمداران جدید خود، دستگاه های سری P20 برگزار خواهد کرد که در این مراسم گوشی هواوی میت RS پورشه دیزاین نیز معرفی خواهد شد ( هواوی P20 هفتم فروردین ماه معرفی می شود ).

دیروز تیزری از سوی هواوی منتشر شده بود که به معرفی دستگاهی با برند پورشه دیزاین اشاره داشت. فردا این شرکت در مراسم خود از دستگاه های هواوی P20، هواوی P20 پرو و هواوی میت RS پورشه دیزاین رونمایی خواهد کرد ( هواوی P20 و P20 پرو با قیمت 679 و 899 یورو در اروپا عرضه می شود ). هواوی برخلاف انتظارها گوشی هواوی P20 پورشه دیزاین را معرفی نمی کند.

بر اساس گفته سایت GadgetMatch، نمایندگان هواوی اعلام کرده اند که گوشی هوشمند میت RS پورشه دیزاین نسبت به هواوی P20 ،P20 پرو و میت 10 پورشه دیزاین متفاوت است. گفته می شود که این دستگاه به دوربین اصلی سه گانه با چیدمان افقی مجهز خواهد شد.

انتظار می رود که سنسورهای مورد استفاده در هواوی میت RS پورشه دیزاین تفاوتی با هواوی P20 پرو نداشته باشد. بر اساس گزارشات این دستگاه در نسخه ای مجهز به 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود که این موضوع میت RS پورشه دیزاین را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز خواهد کرد.

در حال حاضر مشخصات فنی این دستگاه منتشر نشده است و این احتمال وجود دارد که در این گوشی هوشمند از قطعات متفاوتی نسبت به محصولات سری P20 استفاده شود. برای آشنایی با این مدل و همچنین پرچمداران دیگر هواوی باید منتظر شروع مراسم این شرکت فردا در شهر پاریس باشیم.

ارسال نظر