تصاویر قاب سونی اکسپریا 20 شایعات گذشته را تایید می کند

رسانه کلیک - تصاویر قاب سونی اکسپریا 20 به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این تصاویر، گوشی میان رده آینده سونی به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

تصاویر قاب سونی اکسپریا 20 شایعات گذشته را تایید می کند

طراحی سونی اکسپریا 20 در مقایسه با اکسپریا 10 تغییرات زیادی را تجربه نخواهد کرد. تنها تفاوت قابل توجه میان این دو گوشی هوشمند، ادغام دکمه پاور و سنسور اثر انگشت در گوشی آینده سونی است. به تازگی تصاویری از قاب این اسمارت فون به اینترنت راه پیدا کرده که شایعات گذشته را تایید می کند. این محصول به حاشیه های زیادی در بخش بالایی و پایینی نمایشگر مجهز می شود. بر اساس جدیدترین افشاگری، این دستگاه از صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد.

در بخش پشتی گوشی سونی اکسپریا 20 شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با چیدمان افقی هستیم. انتظار می رود این دوربین دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی باشد. سنسور دوم به صورت اولترا واید و یا تله فوتو در نظر گرفته می شود که پیشرفت بزرگی در مقایسه با اکسپریا 10 است. در بخش بالایی این گوشی هوشمند شاهد خودنمایی جک 3.5 میلی متری هدفون هستیم.



بر اساس شایعات گذشته، قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 710 تامین می شود که در مقایسه با پردازنده سری 600 اسنپدراگون مورد استفاده در اکسپریا 10، قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد ( مشخصات گوشی اکسپریا 20 سونی لو رفت ). اکسپریا 20 سونی در نسخه های مختلف مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. تصاویر منتشر شده از نظر طراحی تفاوتی با رندرهای گذشته این اسمارت فون ندارند.

انتظار می رود سونی از این گوشی هوشمند به همراه پرچمدار جدید خود در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی کند ( احتمال رونمایی از سونی اکسپریا 2 در نمایشگاه IFA 2019 ). گوشی اکسپریا 2 احتمالا به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود و قدرت آن را چیپست اسنپدراگون 855 تامین می کند.

ارسال نظر