بهترین فیلم های ان هتوی که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)

رسانه کلیک - ان هتوی یکی از بازیگران محبوب و نام آشنای هالیوود است که توانسته با اجرای خارق العاده خود در فیلم ها جوایز مختلفی را به خود اختصاص دهد. در ادامه با 5 مورد دیگر از بهترین فیلم های این هنرمند بزرگ آشنا می شویم.

بهترین فیلم های ان هتوی که ارزش دیدن دارند (بخش دوم)

ان هتوی یکی از ستاره های درخشان آسمان هالیوود است که طی 20 سال حضور خود در سینما موفق شده تا در بیش از 40 فیلم مختلف به ایفای نقش بپردازد. وی با بازی حرفه ای و جسورانه خود توانسته تا کنون 54 جایزه مختلف از جشنواره های هنری گوناگون را از آن خود کند. اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش مطلبی را منتشر کرده و در آن 5 مورد از بهترین فیلم های ان هتوی را با یکدیگر مرور کردیم ( بهترین فیلم های ان هتوی که نباید از دست بدهید ). در بخش دوم معرفی همراه ما باشید.

Les Misérables

  • تاریخ اکران: 2012
  • امتیاز IMDB: 7.6

درام-موزیکال Les Misérables بدون شک یکی از بهترین آثار اقتباسی از رمان ویکتور هوگو است. ژان والژان (هیو جکمن) پس از آزادی از زندان، زندگی جدید و آبرومندی را شروع کرده و یک دختر بچه رنجور به نام کوزت را نیز تحت حضانت خود در می آورد. اما اتفاقات گذشته همچنان بر زندگی او سایه افکنده است. فیلم بینوایان را می توان گل سرسبد کارهای ان هتوی دانست. وی در این فیلم در نقش مادر کوزت روی صحنه رفت و با حضور درخشان و بی نقص خود در این فیلم موفق شد علاوه بر کسب سه جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا، 32 جایزه مختلف دیگر را نیز از آن خود کند.

The Dark Knight Rises

  • تاریخ اکران: 2012
  • امتیاز IMDB: 8.4

سه گانه The Dark Knight جزو محبوب ترین فیلم های دی سی کامیکس به شمار می آید. ان هتوی نیز با حضور در قسمت آخر این مجموعه یعنی The Dark Knight Rises توانست قلب هواداران دنیای دی سی را تسخیر کند. شهر گاتهام 8 سال است که در امنیت و آرامش به سر می برد اما یک جنایتکار خبیث به نام بین (تام هاردی) نظم سهر را بر هم می زند. اینجاست که بروس وین (کریستین بیل) بار دیگرمجبور می شود تا نقاب بتمن را بر چهره زده و شهر را نجات دهد. سلینا ملقب به زن گربه ای (ان هتوی) نیز او را در این راه یاری می کند.

Interstellar

  • تاریخ اکران: 2014
  • امتیاز IMDB: 8.6

داستان Interstellar در آینده بسیار دور رخ می دهد؛ یعنی هنگامی که حیات بشر رو به نابودی است و زمینیان امید خود را از دست داده اند. در این میان سه دانشمند با یکدیگر همراه شده تا با عبور از کرمچاله های فضایی، مکان مناسبی را برای بقا پیدا کنند. ان هتوی نقش یکی از این سه دانشمند فضایی را بر عهده دارد. فیلم Interstellar جزو آن دسته از فیلم هایی است که ذهن شما را تا مدت ها درگیر خود می کند.

The Intern

  • تاریخ اکران: 2015
  • امتیاز IMDB: 7.1

یک کارآفرین موفق به نام جولز آستین (ان هتوی) تصمیم می گیرد تا برای شرکت موفق و آینده دار خود یک برنامه کارآموزی ویژه را تدارک ببیند. داوطلبان پس از عبور از قبول شدن در مصاحبه، باید دوره کارآموزی را در کنار یکی از کارمندان شرکت بگذرانند. جولز متوجه می شود که کارآموز او یک مرد 70 ساله به نام بن ویتاکر (رابرت دنیرو) است که سال ها پیش بازنشسته شده و همچنان قصد یادگیری دارد. فیلم The Intern علاوه بر طنز شیرین و دلچسب خود، پیام بسیار مهمی را در بر دارد و آن این است که هیچگاه نباید تجربه و توانایی افراد مسن را دست کم گرفت.

Dark Waters

  • تاریخ اکران: 2019
  • امتیاز IMDB: 7.6

به یکی از جدیدترین فیلم ای موجود در این فهرست می رسیم. داستان از آنجا شروع می شود که یک وکیل سرسخت به راب بیلوت (مارک روفالو)، پرده از راز شرکت شیمیایی DuPont بر می دارد. وی متوجه می شود که این کمپانی با آلوده کردن شدید محیط زیست جان انسان های بسیاری را گرفته است. بیلوت برای آشکارسازی حقیقت، زندگی و خانواده خود را به خطر می اندازد. ان هتوی این بار در نقش همسر باردار بیلوت ظاهر شده و بازی باورپذیری را از خود به یادگار می گذارد.

از دیگر فیلم های ان هتوی که وی در آن ها خارق العاده ظاهر شده می توان به Love and Other Drugs، سریThe Princess Diaries، The Hustle، Ocean's 8، Passengers، Get Smart و Brokeback Mountain اشاره کرد.

ارسال نظر