بهترین فیلم های مارک والبرگ که حتما باید ببینید (بخش دوم)

رسانه کلیک –  مارک والبرگ یکی از چهره های سرشناس هالیوود به ویژه در ژانر اکشن است. در این مطلب 5 مورد دیگر از بهترین فیلم های این هنرمند را به شما معرفی می کنیم.

بهترین فیلم های مارک والبرگ که حتما باید ببینید (بخش دوم)

مارک والبرگ یکی از بازیگران محبوب و دوست داشتنی هالیوود است که طی 25 سال فعالیت حرفه ای خود، اغلب در فیلم های اکشن به ایفای نقش پرداخته است. البته او با حضور در فیلم هایی همچون Ted و Daddy's Home ثابت کرده که توانایی درخشیدن در فیلم های کمدی را نیز دارد. گفتنی است که والبرگ مسیر سختی را برای رسیدن به هنرپیشگی پشت سر گذاشته اما در عوض اکنون اغلب به عنوان هنرپیشه نقش اول مرد، آن هم در فیلم های رده بالا به روی صحنه می رود. در ادامه با 5 مورد دیگر از بهترین فیلم های والبرگ آشنا خواهید شد ( بهترین فیلم های مارک والبرگ که نباید از دست بدهید ).

The Fighter

  • تاریخ اکران: 2010
  • امتیاز IMDB: 7.8

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و گوشه ای از زندگی میکی وارد (مارک والبرگ)، بوکسور حرفه ای آمریکایی را به تصویر می کشد. میکی سعی دارد خود را از مشکلات مربوط به خانواده اش دور نگه دارد اما این امر تقریبا غیر ممکن است؛ چراکه وی برای بازگشت به دوران اوج خود، به کمک برادر ناتنی اش یعنی دیکی (کریستین بیل)، یک معتاد در حال ترک، نیاز دارد. والبرگ با بازی هنرمندانه خود در این فیلم توانست برای دومین بار نامزد دریافت اسکار شود اما این بار هم بخت با او یاری نکرد.

Lone Survivor

  • تاریخ اکران: 2013
  • امتیاز IMDB: 7.5

مارکوس لوترل (مارک والبرگ) و سه تن از اعضای گروهش مامور شده اند تا یکی از مقامات بالارده طالبان یعنی احمدشاه را در افغانستان به اسارت گرفته و یا به قتل برسانند. اما مسئله اینجاست که هیچ یک از تجهیزات ارتباطی آن ها به درستی کار نمی کند و آن ها هنگام تصمیم گیری های مهم با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. دیری نمی گذرد که دشمنان پناهگاه این چهار نفر را پیدا کرده و در صدد قتل آن ها بر می آیند. اگر طرفدار ژانر اکشن-جنگی هستید، پیشنهاد می کنیم Lone Survivor را از دست ندهید.

Deepwater Horizon

  • تاریخ اکران: 2016
  • امتیاز IMDB: 7.1

داستان فیلم حول حادثه انفجار سکوی نفتی Deepwater Horizon که در بیستم آوریل 2010 رخ داد می چرخد. سرپرست پروژه علیرغم آنکه از خطرات جانی کار خبر دارد، دستور می دهد تا افراد همچنان به حفاری ادامه دهند. اینجاست که ناگهان فشار زیاد گاز منجر به انفجار دکل و مرگ بسیاری از کارکنان می شود. والبرگ به عنوان تکنسین ارشد الکترونیک به نام مایک ویلیامز روی صحنه رفته که به همراه سایر اعضای گروه، برای رهایی از جهنم خود را به آب و آتش می زند.

Patriots Day

  • تاریخ اکران: 2016
  • امتیاز IMDB: 7.4

فیلمPatriot's Day نیز بر اساس یک حادثه ناگوار و تاسف برانگیز ساخته شده است. در پانزدهم آوریل سال 2013 و حین مسابقات دو ماراتن در بوستون، چند بمب منفجر شده و تلفات جانی بسیاری را به بار می آورد. حال گروهبان ساندرز (مارک والبرک)، یک مامور ویژه FBI (کوین بیکن) و کمسیر دیویس (جان گودمن) در خلال وحشتی که در بین مردم به وجود آمده، به دنبال عاملین این حمله می گردند.

All the Money in the World

  • تاریخ اکران: 2017
  • امتیاز IMDB: 6.8

تمام پول های جهان در واقع برتری عشق و محبت واقعی در برابر ثروت را به تصویر می کشد. داستان از آنجا شروع می شود که آدم ربایان جان پل گتی سوم، نوه میلیارد معروف یعنی جی. پل گتی (کریستوفر پلامر) می دزدند و در قبال آزادی او طلب 17 میلیون دلار می کنند. گتی علیرغم ثروت انبوه خود از پرداخت این مبلغ خودداری می کند اما گیل (میشل ویلیامز)، عروس مطلقه او نهایت تلاشش را برای آزادی پسرش به کار می گیرد. مارک والبرگ در این فیلم نقش مشاور گتی را دارد که برای آزادی جان با گیل همدست می شود.

از دیگر آثار قابل توجه در کارنامه حرفه ای والبرگ می توان به Spenser Confidential، Pain and Gain، Max Payne، Entourage، Boogie Nights، Invincible و We Own the Night اشاره کرد.

ارسال نظر